حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی عنوان‌کرد؛

فراگيری آموزش سواد رسانه توسط مدیران خراسان‌جنوبی

فراگيری آموزش سواد رسانه توسط مدیران خراسان‌جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به همت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علی فرخنده در جمع خبرنگارانگفت: کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به همت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

وی گفت: امروز مهمترین تهدید نظام سلطه برای جهان اسلام و انقلاب اسلامی ایران، امپراطوری رسانه ای فاقد اخلاق است که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است.

به گفته وی بر اساس این بیانیه ماموریت امروز ما شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و امید آفرینی برای زمینه سازی تمدن نوین اسلامی است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: عصر جهالت مدرن همانند گذشته با زر و زور و تزویر و البته در عصر کنونی با استفاده از رسانه ضد اخلاق، به دنبال انحراف افکار عمومی از حقایق انسانی است.

فرخنده با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش سواد رسانه به همت استانداري و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور استاد برجسته کشور «محمد لسانی» در بیرجند ادامه داد: این کارگاه به عنوان یکی از پیش رویدادهای جشنواره ملی سواد رسانه جایزه پرفسور معتمدنژاد برگزار شده است.

به گفته وی، همچنین کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بیرجند قبل از نماز ظهر در سالن ساختمان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: کارگاه آموزشی سواد رسانه مختص فرهنگیان، استادان دانشگاه، حوزویان و اصحاب رسانه نیز با هدف تشریح شیوه های کنشگری موثر رسانه ای در جهاد تبیین امشب در سالن غدیر بیرجند برگزار می شود.


گفتنی است، جشنواره ملی سواد رسانه در دو بخش جایزه و آموزش از سال گذشته به میزبانی خراسان جنوبی شروع به فعالیت کرده و ۱۴ تیرماه اختتامیه آن در بیرجند برگزار خواهد شد که در این راستا، کارگاه‌های آموزش این جشنواره در شهرستان های استان برگزار شده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از