حالت تاریک

بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در بیرجند برگزار شد

بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در بیرجند برگزار شد

مراسم‌ گرامیداشت‌ شهدای خدمت‌ ویژه‌ بانوان در بیرجند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، فهمیه زنگویی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی صبح امروز یک شنبه (۶ خرداد) در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان که با حضور پرشور بانوان بیرجندی در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان خراسان جنوبی در آخرین روزهای اردیبهشت ماه امسال، داغدار فرزند مهربان، خدوم و صبور خود شدند‌.

 

وی با اشاره به اینکه بانوان خراسان جنوبی، مادرانه برای «رئیس جمهور شهیدشان» به سوگ نشستند، افزود: دختران این سرزمین هم در غم از دست دادن آیت الله رئیسی نماینده خبرگان رهبری خود، همچون کسی که پدر خود را از دست داده باشد، اشک ماتم ریختند.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با تقدیر از حضور باشکوه بانوان استان در مراسم تشییع پیکر مطهر «شهدای خدمت» به ویژه شهید رئیسی در بیرجند افزود: این حضور باشکوه همه را متحیر کرد و به حق حضور پرشکوه و انبوه بانوان استان، کوچکترین قدم برای قدرشناسی از خدمات و زحمات آیت الله رئیسی برای این استان بود.

زنگویی با تاکید بر اینکه در دولت آیت الله رئیسی به بانوان نگاه ویژه و خاص در سطوح مدیریتی شد، اظهارامیدواری کرد مردم ایران اسلامی به ویژه بانوان باری دیگر با انتخاب یک رئیس جمهور در تراز شهیدان «رجایی و رئیسی» در نیل به اهداف انقلاب و اسلام، پیشقدم خواهند بود.

 

بر اساس این گزارش، این مراسم روایتگری و همچنین اجرای سرودهای حماسی ادامه یافت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از