حالت تاریک
فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه:

مردم محوری شاخصه مکتب شهید سلیمانی بود

مردم محوری شاخصه مکتب شهید سلیمانی بود

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه گفت: مردم محوری از شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی بود و‌ایشان توجه ویژه‌ای که به مردم داشت را از مکتب اسلام و امام خمینی (ره) آموخته بود.

محسن کاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به محور وحدت بودن شهید حاج قاسم سلیمانی در برخورد با اقشار، اقوام، جناح‎‌های داخل و خارج از کشور، اظهارکرد: تفکر و مکتب شهید سلیمانی می‌تواند نجات بخش باشد و نقطه همگرایی تمام جریان‌های سیاسی، شهید سلیمانی است.

وی افزود: این شهید اهل حزب و جناح نبود و از بارزترین ویژگی‌های او انقلابی‌گری، مطیع ولایت بودن و دشمنی با جبهه استکبار و آمریکا بود.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه با اشاره به اینکه فراجناحی بودن شهید سلیمانی متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و تا زمان شهادت هم بر این اصل باقی ماند، گفت: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و به دنبال جناح خاصی نیست و هرکجا انقلاب اسلامی باشد حضور دارد. این شهید نیز نشان داد همیشه در انقلاب‌های اسلامی در سراسر دنیا حضور دارد.

وی بیان کرد: خط قرمز این شهید هم ولایت بود و با هر جناح و دشمنی که با ولایت مقابله می‌کرد، برخورد می‌کرد.

کاری تصریح کرد: ولایتمداری حاج قاسم در شعار و عمل همزمان بود که نیاز است تا این ویژگی مکتبش، در کشور ترویج شود.

او ادامه داد: این شهید در اوامر و سخنان مقام معظم رهبری نه سکوت کرد و نه بدون عمل ماند، بلکه بدون هیچ هیاهو و غوغایی به گوش جان می‌سپرد و به عمل می‌پرداخت.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه بیان کرد: مردم محوری نیز از شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی بود و‌ایشان توجه ویژه‌ای که به مردم داشت را از مکتب اسلام و امام خمینی (ره) آموخته بود. در واقع او خداوند و مردم را در کنار هم می‌دید و تنها به دنبال مردم یا عبادت نبود.

کاری تأکید کرد: فلسفه حضور شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نیز برای خدمت در راه خدا و مردم بود که باعث شکستن سلطه بیگانگان و کمک به مردم منطقه شد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به عنوان یکی از مهم‌ترین نماد‌های محور مقاومت مطرح است و مردم ایران و منطقه علاقه و عاطفه خاصی به‌ایشان دارند، گفت: انقلاب‌هایی که در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، یمن و بسیاری از کشور‌ها اتفاق افتاد با نقش برجسته این شهید بود.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از