حالت تاریک
مرکز تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان افتتاح شد
با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی؛

مرکز تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان افتتاح شد

طی مراسمی مرکز تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه صبح امروز با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهید محلاتی سپاه استان گفت: با نوجه به مشکلات فرهنگی که داریم کار ایجابی بیشتری در نیاز است .

وی به ساخت و افتتاح این مرکز اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود بودجه‌ای که برای ساخت مرکز عقیدتی لحاظ شد با مهندسین برنامه‌ریزی کردیم و از تفکر جهادی مسئله را حل کردیم و این نسخه‌ای برای مدیران جوان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: همه کسانی که کار کردند با تفکر جهادی پای کار آمدند مجموعه‌ای در تراز و شأن سپاه استان به شکل مستقل تشکیل و  ظرف یک سال و نیم مجموعه تکمیل شد و آماده بهره‌برداری و خدمت‌دهی به حوزه عقیدتی است.

وی گفت:  در این مرکز تلاش می کنیم خدمات عقیدتی، بصیرتی، فکری و اندیشه خوبی که باعث خیر و برکت به کل جامعه شود به وجود بیاید و همه مردم بهره ببرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: مشکل بسیاری از مدیران این است که با تفکر جهادی حرکت نمی‌کنند اگر مدیری انقلابی و جهادی پرورش دهیم قطعاً بسیاری از گره‌های امروز جامعه باز می‌شود و مشکلات را حل می‌کنیم.

 مهدوی در پایان با تشکر از مجموعه معاونت مهندسین سپاه و کسانی که برای ساخت مجموعه کمک کردند افزود: توسعه مجموعه پیش‌بینی شده است اجرای فاز دوم را پیگیری می‌کنیم که برای سال آینده بتوانیم مصوبه و ردیف بودجه بگیریم و مجموعه آموزش بزرگ و گسترده در آینده داشته باشیم که بسیجیان نیز بهره ببرند.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از