حالت تاریک
کسب رتبه یک مرکز مدیریت راه‌های استان در کشور
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی خبر داد:

کسب رتبه یک مرکز مدیریت راه‌های استان در کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، از کسب جایگاه نخست مرکز مدیریت راههای استان در سه ماهه دوم امسال در بین سایر استان ها خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، اسداله جلال زاده  گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی عبور و مرور و ارتقای خدمات به کابران جاده ای، برنامه های دقیق و گسترده ای برای توسعه، نگهداری و پشتیبانی از سامانه های هوشمند حمل و نقل، توسط این اداره کل صورت پذیرفته است. 

وی افزود: طی ارزیابی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده¬ای در بخش نظارت و بهره برداری سامانه های هوشمند که توسط مرکز مدیریت راههای کشور صورت می پذیرد، جایگاه این اداره کل را در سه ماهه منتهی به پایان شهریور ۱۴۰۳، در رتبه نخست قرار داده است. 

وی افزود:این ارزیابی شامل عملکرد این مرکز در مدیریت پروژه های ترددشماری، دوربین های نظارتی، ثبت تخلفات سرعت، توزین در حال حرکت، ثبت سوانح و وقایع جاده‌ای، مدیریت ناوگان راهداری و سامانه گویای ۱۴۱ است.

جلال زاده تصریح کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در وضعیت حمل و نقل جاده ای کشور و نیز در راستای استفاده بهینه از فناوری های ارتباطی نوین در حوزه حمل و نقل جاده ای، رانندگان و مسافرین گرامی می توانند قبل از آغاز سفر جهت آگاهی از آخرین وضعیت راه ها بصورت شبانه روزی با سامانه ۱۳۱ مرکز مدیریت راه ها تماس حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: همچنین هم استانی ها می توانند شکایات خود را در بخشهای مختلف راه و حمل و نقل با کارشناسان مستقر در مرکز در میان بگذارند و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را در خدمت رسانی و عملکرد بهتر بیش از پیش یاری کنند.

وی یادآور شد: امکانات تلفن، سایت و برنامه کاربردی ۱۴۱، دوربین های نظارت تصویری، سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور، سامانه های توزین در حال حرکت، تابلوهای پیام متغیر، دستگاه های ردیاب، دستگاه های ترددشمار از جمله امکانات مرکز مدیریت راه ها است.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از