حالت تاریک
مهر باطل جمعه نصر بر گزافه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی
مستندساز پرس تی‌وی مطرح کرد:

مهر باطل جمعه نصر بر گزافه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی

مستندساز پرس تی‌وی گفت: نمازجمعه‌ای که با حضور رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و حضور پرشور و انقلابی مردم ایران اسلامی برگزار شد تأثیری دوچندان نسبت به عملیات وعده صادق داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» مرضیه هاشمی مستندساز پرس تی‌وی در نشست زنده جمعه نصر در رسانه‌ها که امشب با موضوع بررسی بازتاب‌های نمازجمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های بین‌المللی و تأثیر آن بر شرایط منطقه برگزار شده بود، اظهار کرد: شبکه‌های غربی مثل همیشه از پخش واقعیات جلوگیری کردند و به تحلیل خود رژیم منحوس صهیونیستی از اصابت ۹۸ درصد این موشک‌ها جلوگیری کرده است؛ درحالی‌که جنین نبود و ما می‌دانیم در واقعیت چه اتفاقی افتاده است.

مستندساز پرس تی‌وی بیان کرد: شب عملیات وعده صادق دو، برخی از شبکه‌های غربی می‌گفتند حتی یک موشک هم برخورد نکرده است درحالی‌که چنین نبود و این واقعیت از تصاویر و کلیپ‌هایی که منتشر شد کاملاً مشهود است. رژیم صهیونیستی نسبت به انتشار این تصاویر بسیار حساس بود و حساسیت‌های شدیدی را به شهروندان و شبکه‌های اجتماعی خود داشتند و اجازه انتشار نمی‌دادند.

جمعه نصر، مهر باطلی بر این گزافه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی

وی اظهار کرد: نمازجمعه‌ای که با حضور رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و حضور پرشور و انقلابی مردم ایران اسلامی برگزار شد تأثیری دوچندان نسبت به عملیات وعده صادق داشت. برخی از طرف‌داران رژیم صهیونیستی بعد از ترور سید حسن نصرالله از ترور حضرت امام خامنه‌ای حرف می‌زدند و فضایی عجیب را در جامعه به راه انداخته بودند. با این حرکت عظیم مهر باطلی بر این گزافه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش زده شد.

هاشمی گفت: صهیونیست‌ها خیلی در ایجاد یک فضای وحشت برای ملت ایران و دوستداران این ملت فعال بودند و می‌گفتند حضرت آقا را ترور می‌کنند. خیلی نگران بودیم که نکند اتفاقی بیفتد؛ ولی حضرت امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی باصلابت و با شجاعت تمام در این نماز حاضر شدند. امام با افتخار آمدند و مردم باایمان و با دلی قوی پشت سر ایشان نماز خواندند. نمازی که امام خامنه‌ای بعد از پنج سال برای آن حاضر شدند. رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم زودتر حاضر شدند و دیرتر هم رفتند. این حرکتی عجیب و فوق‌العاده مهم بود.

جمعه نصر پیغام قدرت و شجاعت بود

خبرنگار پرس تی‌وی با اشاره به خطبه‌های حضرت آقا در نمازجمعه هفته گذشته خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در این نماز به مسئله مهم وحدت اشاره کردند. رهبری از تهدید رژیم صهیونیستی آگاه بودند؛ ولی با شجاعت تمام در این جمعیت حضور پیدا کردند. این یک پیغام قدرت و شجاعت از طرف رهبر ایران برای همه جهان است.

وی با اشاره به جمعیت عظیمی که برای خواندن این نمازجمعه پشت سر حضرت آقا آمده بودند عنوان کرد: این نماز حامل پیامی مهم‌تر از پیام عملیات وعده صادق دو برای رژیم صهیونیستی داشت. پیامی که از نظر فرهنگی، نظامی، سیاسی و… حامل ضربات مهلک‌تری برای رژیم صهیونیستی بود. غربی‌ها خیلی سعی در کم‌رنگ کردن این حرکت عظیم و باشکوه داشتند؛ ولی موفق نشدند.

هاشمی اظهار کرد: مردم دنیا اکنون به یک بیداری در خصوص مسائل فلسطین، غزه و لبنان رسیده‌اند. مردم در سراسر دنیا متوجه شده‌اند که حق با چه کسی است. باتوجه‌به خطبه‌های حضرت آقا وظیفه ما این است که شیعه باشیم و از مظلوم و حق او دفاع کنیم. روز جمعه حس کردم نمی‌خواستم هیچ جایی جز در ایران و جز در تهران باشم تا پشت سر امام خامنه‌ای نماز بخوانم و گوش به صحبت‌های او بسپارم. حتی برخی از جبهه مقاومت هم حسرت حضور در این جمعیت عظیم را می‌خوردند.

خبرنگار پرس تی‌وی بیان کرد: ما با توکل به خداوند متعال وظیفه خود را انجام می‌دهیم. امام خامنه‌ای، رهبر ایران اسلامی با حضور خود در این نمازجمعه حرکت بزرگی را رقم زدند که هیچ رسانه‌ای از پس آن بر نمی‌آمد.

وی ادامه داد: غربی‌ها دوست دارند این حرکت‌ها و اقدامات مهم نظام جمهوری اسلامی ایران را کم‌رنگ جلوه بدهند برای همین اقدام به سیاه‌نمایی می‌کنند ولی نتوانستند از انتشار صحبت‌های رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی جلوگیری کنند. آنها این صحبت امام که اگر اسرائیل بخواهد به ایران پاسخی برای حمله بدهد محکم‌تر ضربه خواهد خورد و حمله شدیدتری را پیش رو خواهد داشت.

مردم به این اقدام علیه رژیم صهیونیستی افتخار می‌کنند

هاشمی با بیان اینکه مردم عادی به این اقدامی که ایران علیه رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی‌های این رژیم داشته است افتخار می‌کنند گفت: سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به کشورهای مظلومی همچون لبنان و فلسطین خنثی عمل می‌کنند و فقط نظر می‌دهند درصورتی‌که ایران در مقابل این رژیم ایستاد و از خونریزی‌های این رژیم منحوس اعلام انزجار کرد.

مستندساز پرس تی‌وی خاطرنشان کرد: مردم بعد از واقعه هفتم اکتبر متوجه واقعیت رژیم صهیونیستی و فلسطین شدند و فهمیدند حق با چه کسی است. اکنون تمام دنیا متوجه واقعیت نحس و شوم این رژیم شده‌اند. رسانه‌های غربی ٤٥ سال نسبت به اقدامات و دستاوردهای ایران اسلامی سیاه‌نمایی کردند ولی مردم به حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران رسیده‌اند.

وی افزود: در دوره‌ای حتی نمی‌توانستیم تصور بکنیم مردم علیه اسرائیل و به نفع فلسطین صحبت می‌کنند؛ ولی اکنون به واسطه بیداری که در جوامع مختلف رخ‌داده است مردم وجدان بیداری پیدا کرده‌اند و با شجاعت بیشتری علیه اقدامات رژیم صهیونیستی حتی در آمریکا اعلام انزجار می‌کنند. مردم جهان اکنون به حرف‌های امام راحل رسیده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است. امام راحل قبل از انقلاب اسلامی می‌گفتند اسرائیل نباید وجود داشته باشد این حرف چهل و پنج‌ ساله جمهوری اسلامی است. نسل‌کشی رژیم صهیونیستی خیلی برای جوامع مختلف سنگین است.

هاشمی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که نیروهای این رژیم چه‌کار با مردم غزه می‌کنند؛ ولی متأسفانه سازمان‌های ملل فقط اظهارنظر می‌کنند و جلوی اینها را نمی‌گیرند. فقط و فقط جبهه مقاومت به رهبری سید علی خامنه‌ای می‌تواند این سگ هار را متوقف کند.

شاهد یک بیداری بزرگ در بین ملت‌های جهان هستیم

خبرنگار پرس تی‌وی اذعان داشت: مردم عادی در حال انتشار تصاویر رهبر انقلاب اسلامی آن هم در نمازجمعه با اسلحه هستند و به این افتخار می‌کنند. ما شاهد یک بیداری بزرگ در بین ملت‌های جهان هستیم؛ اما وظیفه داریم برای دیگران نیز این مسائل را تبیین بکنیم تا مردم بفهمند فلسفه این مبارزات علیه رژیم منحوس صهیونیستی چیست. سید حسن نصرالله چه کسی بود و چه افتخاراتی آفرید و اصلاً چرا این اقدامات صورت‌گرفته است. برای همه اینها باید کلیپ‌های کوتاهی تهیه و منتشر شود. باید از چرایی رخداد انقلاب بگوییم.

وی گفت: اکنون بسیاری از مردم به بیداری رسیده‌اند. باید روی جوانان تمرکز کرد که البته این با رسانه‌ها قابل حل است. باید در قالب کلیپ‌های دو الی سه دقیقه‌ای و کلیپ‌های کوتاه در خصوص مسائل انقلاب و جبهه مقاومت تهیه کنیم تا جوانان دراین‌خصوص اطلاعات کافی و قانع‌کننده‌ای داشته باشند.

مستندساز پرس تی‌وی دراین‌خصوص ادامه داد: ما در این زمینه کم‌کاری کردیم. ما از نظر قهرمانان واقعی که داشتیم خوب عمل نکردیم و شاید آنها را درست به جامعه و نسل جوان خود معرفی نکردیم. باید راه حق و راه سردار سلیمانی را در بین جوانان تبیین و معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی به‌خاطر دروغ‌های رسانه‌های غربی نسبت به مسائل و رخدادهای غزه و فلسطین بی‌تفاوت عمل می‌کنند که این نگران‌کننده است. باید بهتر در این زمینه کار کنیم و مردن را بیدار نگه داریم. در این روش باید از رهبر انقلاب اسلامی الگو بگیریم.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که آیا آمریکا و کشورهای متحد او جرئت حمله به ایران را دارند یا خیر گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا مثل یک قلدر در جهان حرکت می‌کنند و اکنون که این ترس از آنها در جوامع مختلف و کشورهای مختلف به‌خاطر حملات ایران ریخته شده است احتمال دارد به‌خاطر حفظ موقعیت‌ها و جایگاه خود و اینکه کشورهای دیگر را زیر دست داشته باشند حمله کنند تا اقتدار خود را حفظ بکنند؛ ولی همه می‌دانند که چه در غزه و فلسطین و لبنان گذشته و نسبت به واقعیت‌ها آگاه‌اند. رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد. رهبر ما گفتند اگر رژیم صهیونیستی حمله کند ما بدتر حمله می‌کنیم و برخورد سهمگین‌تری خواهیم داشت.

باید رژیم صهیونیستی را همین‌جا متوقف کرد

مجری پرس تی‌وی با اشاره به اینکه از سال گذشته نفرات زیادی از رژیم صهیونیستی رفته‌اند و احتمالاً در آینده هم نفرات بیشتری از این رژیم رو برمی‌گردانند گفت: ما وظیفه داریم به‌عنوان یک مسلمان و به‌عنوان یک انسان از مظلومان دفاع کنیم. نباید بی‌تفاوت باشیم. رژیم صهیونیستی به‌قدری قلدر شده که به خود اجازه ترور آن هم در تهران را می‌دهد. باید این رژیم را همین‌جا متوقف کرد. هر چقدر عقب‌نشینی کنیم رژیم صهیونیستی پایش را فراتر می‌گذارد و پلیدتر می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از