حالت تاریک
رئيس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی:

مکتب امام‌خمینی(ره) درامتداد مکتب سیدالشهداء(ع) است

مکتب امام‌خمینی(ره) درامتداد مکتب سیدالشهداء(ع) است

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: مکتب امام خمینی (ره) در امتداد مکتب عاشورای امام حسین علیه‌السلام است و به معنی واقعی کلمه به ما درس آزادگی و انسان‌سازی داد.

محمد شبانی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: مکتب امام خمینی (ره) در امتداد مکتب عاشورای امام حسین علیه‌السلام است که پرورش یافتگان زیادی در عالم مجاهدت با ابزار علم و دین توامان به همراه داشت و به معنی واقعی کلمه به ما درس آزادگی و انسان‌سازی داد.

وی افزود: افرادی چون شهید جمهور حضرت آیت‌الله رییسی که در همه حال خود را طلبه خدمتگزار معرفی می‌کردند و همواره بر این موضوع تاکید می‌ورزیدند که امام راحل بزرگ مردی بودند که مدافع قرآن و اهل‌بیت (ع) و پرچمدار مسیر انقلاب و به واقع مرد وعده‌های صادق بودند و این چیزی نیست جز بصیرت که پایانش به همراه پاداش شهادت اجرش می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به صدور انقلاب و الگوگیری جهانی از مکتب امام خمینی (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) رهبر فقید و کبیر انقلاب اسلامی با مسیری که تعریف و تبیین کرد، نه‌تنها برای ملت ایران؛ بلکه رهروی واقعی برای سایر کشور‌های جهان بود تا از اندیشه و راهش بهره بگیرند.

شبانی گفت: آنچه که امروز حائز اهمیت است، بسط، توسعه و بازنشر گفتمان امامین انقلاب اسلامی است که با عنایت به توجهات ویژه مقام معظم رهبری و تاکید معظم له در جبهه جهاد تبیین در این برهه زمانی خاص به پیروی از خط امام راحل و ولایت، باید بستر‌سازی و زمینه‌سازی شهدایی خادم الرضای شهید رئیسی، حماسه الگو‌سازی از جنس این مرد خدا در انتخابات ریاست‌جمهوری رقم بخورد.

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از