حالت تاریک
حسین یکتا:

مکتب مدیریت جهادی تولید شود

مکتب مدیریت جهادی تولید شود

فعال جبهه فرهنگی گفت: اگر سردار سلیمانی با مدیریتش مکتب حاج قاسم را رقم زد شما نیز مکتب مدیریت جهادی را تولید کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حسین یکتا امروز در جلسه آموزشی جهاد تبیین در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با اشاره به ایمان و عمق معنویت مردم خراسان جنوبی، اظهار کرد: با وجود چنین مردم زحمتکشی در دل کویر می‌توان اتفاقات مهمی رقم زد.

راوی دفاع مقدس و فعال فرهنگی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی مدیر و مسئولیت نداریم بلکه خادم و مأموریت داریم، گفت: دعوا بر سر مسئولیت یعنی غیرخدا؛ اصلاً کسی حق ندارد مأموریت بپذیرد مگر اینکه امر و تکلیف به انجام کاری شود.

وی با اشاره به ریخته شدن خون پاک هزاران شهید برای اعتلای جمهوری اسلامی بیان کرد: این سازمان‌ها و نهادها و مدارس و دانشگاه‌هایی که امروز در دست امثال من و شماست خیلی وظیفه و رسالت ما را نسبت به مردم و خون شهدا سخت کرده است.

یکتا به وقوع اتفاقاتی در سطح بین الملل و ایران اشاره کرد و ادامه داد: این اتفاق از جنس همان است که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در پیچ مهم تاریخی قرار داریم.

این فعال جبهه فرهنگی با بیان اینکه امروز به تعبیر من دار و ندار خدا در روی زمین، امام زمان(عج) است و دار و ندار حضرت هم ولایت فقیه است، تصریح کرد: ما قرار است دار و ندار خود را خرج دار و ندار امام عصر(عج) کنیم که مقام معظم رهبری است؛ پس اگر مأموریتی را از ایشان اخذ می‌کنیم قرار است برای ولایت مطلقه فقیه خرج شود که برای ولایت امام زمان(عج) تمرین کنیم.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یک چشم به ولایت فقیه گفت که همه چشم‌ها برای حاج قاسم گریه کرد.

یکتا با اشاره به اینکه مسئولیت مدیران برای خدمت به مردم با دستان پینه‌ بسته در استان کم‌برخوردار خراسان جنوبی مضاعف است، افزود: باید کاری کنید که این استان در سطح کشور نمونه و الگو شود؛ رهبری معظم انقلاب درمان را در عمل جهادی می‌داند و تا عمل ما جهادی نشود کار حل نمی‌شود.

راوی دفاع مقدس با تأکید بر اهمیت تحول اداری و نگاه معظم رهبری به حکمرانی حلقه‌های میانی، گفت: امروز جوانان و نوجوانان انقلابی باید وسط میدان بیایند و بار انقلاب را از دوش انقلاب بردارند.

وی تأکید کرد: امروز باید یک عده در این استان بمانند نه اینکه اینجا سکوی پروازشان شود.

یکتا با اشاره به اینکه امروز نیاز به مدیر رهبر اجتماعی و جهادی داریم که ساعت اداری نشناسد، افزود: اینجا جمهوری اسلامی است و نسبت به قطره قطره خون شهدا مسئولیت داریم.

فعال جبهه فرهنگی بیان کرد: باید مدیران استان تحولی و جهادی باشند چون در این صورت با وجود کمبودها می‌توان خیلی کارها برای مردم مومن و معنوی این استان انجام داد.

راوی دفاع مقدس در ادامه با تأکید فراوان به خوبی مردم این استان، گفت: باید خود مسئولان استان بپاخیزند و با استفاده از ظرفیت و بدنه عظیم مردمی استان را متحول کنند.

یکتا با ذکر این نکته که باید از عمر محدود خود برای خدمت و رفع مشکلات مردم استفاده کنیم، افزد: ما در جمهوری اسلامی تکلیف‌مدار زندگی می‌کنیم نه در باندهای قدرت و ثروت.

وی با تأکید بر اینکه باید تفکر جهادی در ادارات و سازمان‌ها حاکم شود، عنوان کرد: برای این استان باید اندیشکده و پژوهشکده با حضور متخصصان از سراسر کشور تشکیل شود چون در این جنگ ترکیبی دشمن نمی‌توان کارها را به روال عادی انجام داد.

فعال جبهه فرهنگی گفت:  اگر سردار سلیمانی با مدیریتش مکتب حاج قاسم را رقم زد شما نیز مکتب مدیریت جهادی را تولید کنید، این شدنی است و شبکه‌سازی مردمی را در استان را جدی بگیرید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از