حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

نقشه‌های آمریکا توسط اسرائیل پیاده‌سازی می‌شود

نقشه‌های آمریکا توسط اسرائیل پیاده‌سازی می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: آنچه دارد در اسرائیل اتفاق می‌افتد نقشه‌های آمریکا است وهمه باید فریاد «مرگ برآمریکا» داشته باشند.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: در مکتب اسلام و امیرالمومنین اگر نسبت به ظلمی که به کسی وارد شد امیرالمومنین توصیه آن به امام حسن (ع) و امام حسین (ع) این است که «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً»؛ دشمن ظالم و کمک کننده مظلوم باشید.

 

وی خاطرنشان‌ کرد: حداقل کاری که امروز از ما برمی‌آید این است که با حضور، اتحاد، همبستگی و همدلی که در بین امت‌های اسلامی وجود دارد از حرکتی که در عملیات «طوفان‌الاقصی» اتفاق افتاده پیشتیبانی کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ضمن محکومیت نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: پیام همه این است اسرائیلی که ساختمان‌ها را بر سر مردم بی‌گناه، کودکان و زنان آوار می‌کنی در داخل همین آوارها گهواره‌ای بلند شده و زمینه‌ی نابودی تو را فراهم خواهد کرد.

 

وی تصریح‌ کرد: آنچه دارد در اسرائیل اتفاق می‌افتد نقشه‌های آمریکا است بمب‌هایی که در بیمارستان المعمدانی فرود آمد آمریکایی بود؛ همه باید فریاد «مرگ برآمریکا» را داشته باشند.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از