حالت تاریک
نماز جمعه نصر آغاز پیروزی مقاومت بود
سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی:

نماز جمعه نصر آغاز پیروزی مقاومت بود

سرپرست دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی گفت: نماز جمعه نصر جمعه آغازی برای پایان اسرائیل غاصب و پیروزی نهایی جهان اسلام و محور مقاومت خواهد بود.

محمد شبانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، با اشاره به نماز جمعه پرشکوه تهران به امامت مقام معظم رهبری گفت: ایران با حمله موشکی گسترده و بی‌سابقه خود به اراضی اشغالی، تمام نکات ابهام و دستاورد‌های واهی و خیالی نتانیاهو را از بین برد.

وی با بیان اینکه این موقعیت ایجاد شده چندین پله صهیونیست‌ها، نتانیاهو و هم‌دستانش را به ورطه سقوط نزدیک‌تر کرده است، افزود: ذات پلید رژیم منحوس صهیونی با حماقت و گرگ صفتی آمیخته است، لذا پس از اجرای عملیات وعده صادق ۲، جریان‌های نزدیک به رژیم غاصب هر لحظه ادعا می‌کردند که قصد تلافی دارند، اما زهی خیال باطل چرا که آسیبی که دیدند خیلی بالا‌تر از این یاوه‌گویی‌ها است.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم وحدت جوامع اسلامی در برابر دشمن، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در حماسه عظیم جمعه نصر و گرامیداشت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله عزیز با فرمایشات بسیار هوشمندانه و پدرانه به معنی واقعی برای تمامی امت اسلام، مهم‌ترین مساله را اتحاد و همبستگی مسلمانان برای بهره بردن از رحمت و عزت الهی و پیروزی بر دشمن دانستند.

شبانی بیان کرد: اگر چه شهادت سید حسن نصرالله و همرزمان مجاهدش؛ فاجعه‌ای عظیم و سنگین برای جهان اسلام است، اما مسیر شهادت همچنان ادامه‌دارد چرا که سید حسن نصرالله یک فرد نبود؛ بلکه او به معنی واقعی کلمه یک مکتب انسان ساز بود.

وی تصریح کرد: قطعا نماز جمعه نصر، جمعه پیروزی و آغازی برای پایان اسرائیل غاصب و پیروزی نهایی جهان اسلام بر جبهه کفر صهیونیست و جنایتکاران عالم خواهد بود.

او ادامه داد: حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در خطبه‌ی نخست نماز جمعه تاکید کردند که «امروز دشمن ملت ایران، دشمن فلسطین، لبنان، سوریه، مصر و عراق است و این دشمن هدفش یکی است»، این بیان مقام معظم رهبری نکات پنهانی و اساسی دارد که باید تبیین شود

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی عنوان کرد: نماز جمعه نصر و مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله، تنها یک تجمع عمومی نبود؛ بلکه نمایشی از ارادت و وفاداری مردم به آرمان‌های مقدس شهدای حزب‌الله به‌ویژه سید حسن نصرالله بود.

شبانی با بیان اینکه جمعه نصر پیام‌های مهمی داشت که یک پیام آن این است که ملت‌های مسلمان هرگز فراموش نخواهند کرد که چگونه باید در برابر ظلم و ستم ایستادگی کنند، گفت: اصلی‌ترین پیام این نماز جمعه به یاد ماندنی و حماسه ساز نیز لزوم وحدت مسلمانان بود که به فرمایش امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مقدمه رحمت و عزت الهی برای غلبه بر دشمن کودک‌کش است.

انتها پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از