حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی‌سازی در جامعه است

دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی‌سازی در جامعه است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی‌سازی در جامعه است، گفت: باید در مقابل جریان غیرانقلابی داخل نظام ایستاد و نظام را بر پایه تقوا حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به تقارن سالگرد شهدای هفتم تیر و اربعین شهادت شهدا خدمت گفت: هم جای تبریک دارد که این شخصیت‌های عظیم در مکتب اسلام می‌درخشند و خون آنان آثار و برکاتش را در عالم دارد و هم از دست دادن این سرمایه‌های عظیم جای تسلیت دارد.

وی تأکید کرد: شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و شهدای خدمت باید در محیط‌های آموزشی از آموزش و پرورش تا دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه معرفی شوند زیرا این شهید والامقام  در قوه قضاییه خدمت کرد و پایه‌های اساسی را در این مجموعه بنا گذاشت.

امام جمعه موقت بیرجند افزود از مجموعه قوه قضاییه انتظار می‌رود در هفته قوه قضاییه بررسی داشته باشد که چقدر توانستیم در طول این ۴۵ سال از انقلاب، دغدغه‌ها و انتظارات امامین‌ انقلاب را در رسیدگی به مباحث قضایی را برطرف کنیم.

نوفرستی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات یک امتحان و آزمایش الهی برای نامزدها و مردم است، بیان داشت: مسئله مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو بسیار حائز اهمیت است که اگر محقق شود یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت انتخاب نامزد اصلح، تأکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات زمینه‌ساز ایران قوی، وحدت ملی، استحکام نظام، بالا رفتن اعتبار کشور، تقویت اقتدار نظام و مانع تعرض دشمنان خواهد بود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه ایجاد دوقطبی در جامعه از اهداف دشمن است، تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در ایران اسلامی یک دوقطبی‌ای وجود دارد؛ دوقطبی انقلاب و استکبار. ولی دشمن در مقابل این خط روشن نام‌های گوناگون چپ و راست و امثال آن را مطرح می‌کنند.

وی افزود: جناح‌بندی سیاسی در کشور اشکال ندارد اما نباید جامعه را به دوقطب تبدیل کرد زیرا این کار موجب دل‌زدگی، خستگی مردم و شکنده شدن محیط جامعه است لذا باید در مقابل جریان غیرانقلابی داخل نظام ایستاد و نظام را بر پایه تقوا حفظ کرد.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: امروز موقعیتی است که خوشبختانه در این سه سال خدمت صادقانه و انقلابی آیت‌الله رئیسی، الگویی از مدیریت انقلابی داریم که امیدواریم بتوانیم راه شهدای خدمت را ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جریان غدیر ترسیم آینده اسلام است، گفت:  پیامبر(ص) در خطبه غدیر فرمود: «بدانید که آخرین امامان، مهدی قائم از ماست.اوست غالب بر ادیان، اوست انتقام گیرنده از ظالمین، اوست فاتح قلعه‌ها و منهدم‌کننده آنها، اوست غالب بر هر قبیله‌ای از هل شرک و هدایت کننده آنان. بدانید که اوست گیرنده انتقام هر خونی از اولیاء خدا.‌اوست یاری دهنده دین خدا.»

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از