حالت تاریک

نماز روزنه‌ای به سوی بهشت است

نماز روزنه‌ای به سوی بهشت است

شهید «سیف الله قاسمی» در وصیت نامه خود می‌گوید: «به شما عزیزان توصیه می‌کنم هرگز نماز را سبک نشمارید و بدانید نماز روزنه‌ای به سوی بهشت است و انسان را از منکرات و زشتی‌ها دور می‌سازد.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،شهید «سیف الله قاسمی» در وصیت نامه خود می‌گوید: «به شما عزیزان توصیه می‌کنم هرگز نماز را سبک نشمارید و بدانید نماز روزنه‌ای به سوی بهشت است و انسان را از منکرات و زشتی‌ها دور می‌سازد.»

شهید «سیف الله قاسمی» دهم فروردین ۱۳۴۱، در شهرستان ساری دیده به جهان گشود. پدرش ابوالقاسم و مادرش آمنه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. ازدواج کرد. به عنوان سرباز سپاه در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم تیرماه ۱۳۶۱، در شلمچه بر اثر اصابت تیر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای روستای سوته شهرستان زادگاهش واقع است.

فرازی از وصیت نامه شهید «سیف الله قاسمی»:

به شما عزیزان توصیه می‌کنم هرگز نماز را سبک نشمارید و بدانید نماز روزنه‌ای به سوی بهشت است و انسان را از منکرات و زشتی‌ها دور می‌سازد. به عهد خود وفا کنید که از نشانه‌های بارز مومنان به حساب می‌آید. برای کسب روزی حلال تلاش کنید تا خانواده تان در آسایش قرار بگیرند. به همسر خود با مهربانی رفتار کنید که موجب تحکیم بنیاد خانواده تان می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از