حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بشریت باید شَر مستکبران را کوتاه کند

بشریت باید شَر مستکبران را کوتاه کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بشر باید مصمم‌تر از گذشته شَر مستکبران جهانی را کوتاه کند، گفت: امروز مردم کشورهای اروپایی و امریکا برای اعتراض به جنایات غربی‌ها به میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با نیروهای مسلح مستقر در استان در آستانه هفته دفاع مقدس گفتد: مقاومت در مقابل کفر جهانی از جهت هدف میانی و نهایی بسیار ارزشمند و حرکتی برای نجات نوع بشر و زمینه‌ساز تحقق امر الهی است.

وی افزود: امروز ماهیت دیکته غربی برای دنیا حتی برای مردم خودشان واضح شده است در حالی که اول انقلاب فقط خواص می‌توانستند تحلیل کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بشر باید مصمم‌تر از گذشته شَر مستکبران جهانی را کوتاه کند، ادامه داد: امروز این آگاهی جهانی به وقوع پیوسته است و مردم کشورهای اروپایی و امریکا برای اعتراض به جنایات غربی‌ها به میدان آمدند.

عبادی یادآور شد: سوابق وحشی‌گری‌ غربی‌ها در جنگ‌های صلیبی مشخص بود حالا اینها بعد از سقوط اندلس، منابع علمی مسلمانان به دستشان افتاد یعنی این دزدان بین‌المللی مجهز به علوم و دانشی شدند که از مسلمانان به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ احزابی قرار گرفتیم که تمام کفر و تمام دین با هم درگیر هستند، تصریح کرد: این افتخار بزرگ برای نیروهای مسلح نظام مقدس و هسته‌های مقاومت در منطقه و همچنین صاحبان انگیزه از قشرهای مختلف در کشورهای اروپایی و امریکا است که با وجود اینکه دستگیر و شکنجه می‌شوند اما مقاومت می‌کنند.

امام جمعه بیرجند از مسئله اربعین به عنوان یک سمبل عدالت جهانی یاد کرد و افزود: امروز در پیچ تاریخی هستیم که اگر از ناحیه ما کوتاهی سر نزند خداوند متعال این زمینه را فراهم کرده است و امیدواریم نسل‌های آینده از شَر این غول‌های بیابانی فرهنگ درندگی و ویرانگری غرب نجات پیدا کند.

وی با اشاره به ادعای دروغین غرب در خصوص دموکراسی، متذکر شد: لیبرال دموکراسی غربی‌ها همین است که در میدان و صحنه عملی رژیم غاصب اسرائیل در غزه با کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان نشان داده است.

انتهیا خبر/10
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از