حالت تاریک
وصیت‌نامه شهید محمود ورزشکاری؛

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

شهید محمود ورزشکاری در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: در همه حال پشتیبان امام عزیز و روحانیت برجسته و مبارز باشید چون تنها وارثان بر حق امام زمان (عج) و رهروان ایشان می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهید «محمود ورزشکاری» دوم فروردين 1350، در شهرستان بندرلنگه ديده به جهان گشود. پدرش حسن، كارگر ساختمانی بود و مادرش زهرا نام داشت. دانش‌آموز سوم راهنمايی بود. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. چهاردهم مهر ماه 1365، در فاو عراق بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. پيكرش را در روستای بيكاه از توابع شهرستان رودان به خاک سپردند.

وصیت‌نامه شهید:

خوشحالم که در زمان ابراهیم زمان رهبر عزیزمان هستم

سعادت این را نداشتم که در کربلا در رکاب سرور شهیدان و سید مظلومان بجنگم و خون خود را در راه اسلام عزیز فدا کنم اما خوشحالم که در زمان فرزند برومند او و نائب بر حق امام زمان و ابراهیم زمان رهبر عزیزمان هستم و این افتخار نصیب این بنده گنهکار و حقیر شد که بتوانم در این جنگ تحمیلی بر علیه باطل به رهبری امام عزیزمان خمینی بت شکن شرکت نمایم.

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

در همه حال پشتیبان امام عزیز و روحانیت برجسته و مبارز باشید چون تنها وارثان بر حق امام زمان (عج) و رهروان ایشان می‌باشند و تنها قشری که می‌‌‌‌‌توانند ادامه دهنده راه امام حسین (ع) باشند این قشر هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از