حالت تاریک
فعال رسانه‌ای خراسان‌جنوبی؛

هیچ نسبت و ارتباطی با اصلاح‌طلبان ندارم

هیچ نسبت و ارتباطی با اصلاح‌طلبان ندارم

فعال رسانه‌ای خراسان جنوبی گفت: بنده با اصلاح‌طلبان هیچ ارتباطی ندارم و معیارها، نوع کارکرد و ورود من در عرصه رسانه و فضای فعلی انتخاباتی، کاملاً متفاوت است.

ابوالفضل زاهدی پور مدیرمسئول روزنامه زعفران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، اظهار کرد: کانال خاورستان پلاس با انتشار مطلبی از ثبت‌نام بنده در انتخابات مجلس شورای اسلامی آن هم به‌عنوان کاندیدای منتسب به جریان اصلاح‌طلب خبر داده است.

مدیرمسئول روزنامه زعفران گفت: فلسفه ثبت‌نام بنده در انتخابات به یک مسائل دیگری برمی‌گردد و بنده با اصلاح‌طلبان هیچ ارتباطی ندارم و معیارها، نوع کارکرد و ورود من در عرصه رسانه و فضای فعلی انتخاباتی، کاملاً متفاوت است.

زاهدی پور تصریح کرد: در واقع دغدغه اصلی من فقط توسعه استان است و کار حزبی و سیاسی نمی‌کنم. از تریبون روزنامه زعفران هم عقیده و تفکرم مطرح شده و هیچ مطلب سیاسی یا محتوایی در جهت حمایت از اصلاح‌طلبان و یا کسی دیگر در این روزنامه چاپ نشده است.

وی گفت: اولویت بزرگ ما این است که مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات استان خودمان را حل کنیم و همه مدیران و مسئولان اجرایی و همچنین قوه مقننه و قضائیه نیز باید به توسعه استان فکر کنند.

وی با بیان اینکه اولویتم در تمام برنامه‌های کاری و حرفه‌ای توسعه استان است نه فعالیت سیاسی، اظهار کرد: بنده اصلاً فعالیت سیاسی ندارم و در روزنامه زعفران هم تمام هم‌وغم و تلاشمان را به توسعه استان و مطالبات استانی معطوف کردیم، در واقع همه باید دور یک میز جمع شویم و برای توسعه استان هم‌فکری کنیم، چرا که واردشدن به کار سیاسی دستاوردش هیچ‌وپوچ و جز سوءتفاهم و برداشت‌های نادرست از طرفین نخواهد بود.

زاهدی پور افزود: بنده هیچ نسبت و ارتباطی با اصلاح‌طلبان ندارم و برنامه‌ای هم ندارم که بخواهم بر شانه این گروه و آن گروه بالا بروم، اگر هم بخواهم برای انتخابات ورود کنم، قطعاً به‌عنوان یک فرد کاملاً مستقل با دیدگاه خودم و صرفاً برای توسعه استان از طریق وظایفی که یک نماینده می‌تواند برای توسعه استان خود دنبال و بر اجرای آن اصرار کند، خواهد بود.

 

 انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از