حالت تاریک
طنین شعار مرگ بر اسرائیل در بیرجند؛

وجهه فروریخته اسرائیل قابل بازسازی نیست

وجهه فروریخته اسرائیل قابل بازسازی نیست

مردم بیرجند امروز با شرکت در راهپیمایی در حمایت از عملیات «طوفان‌الاقصی»، شعار «مرگ بر اسرائیل» سردادند و انزجار خود را از رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خاورستان، مردم مرکز خراسان‌ جنوبی امروز با حضور در راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم فلسطین، حمایت خود را از این مردم، عملیات «طوفان‌الاقصی» وانزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل را به دنیا اعلام کردند.


این راهپیمایی که پس از اقامه نماز جمعه از مسجد المهدی (عج) بیرجند به سمت میدان نماز برگزار شد شاهد حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بودیم به‌طوری‌که مرد، زن، کودک، میان‌سال و پیرمرد در این راهپیمایی حضور داشتند.


غلامرضا یوسف‌پور در حاشیه حضور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین دربیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: ما همه، مسلمان هستیم و براساس آیات قرآن اگر امت واحده باشیم، باید قبله‌ی اول مسلمانان که مسجدالاقصی است را حمایت کنیم.


عملیات «طوفان‌الاقصی» بی‌نظیر است
وی ضمن حمایت از عملیات «طوفان‌الاقصی»، گفت: برادران فلسطین عملیاتی انجام دادند که در طول سالیانی که این کشور در جنگ و اشغال بوده، بی‌نظیر است.
این شهروند بیرجندی تصریح‌کرد: نیروهای فلسطین برای اولین بار کاری کردند که هیمنه‌ی اسرائیل که در دنیا از نظر عملیاتی و اطلاعاتی شکست ناپذیر بود، در هم شکست.  


یوسف‌پور گفت: اسرائیل کشوری بود که اطلاعات خود را به کشورهای دیگر می‌فروخت و مدعی بود کسی که با من باشد شکست‌ناپذیر است و به همین خاطر عده‌ای از برادران عرب می‌خواستند روابط خود را با اسرائیل را عادی‌سازی کنند.


وی شکست اسرائیل در عملیات « طوفان‌الاقصی» را به فرموده امام خامنه‌ای غیر قابل ترمیم دانست و افزود: کشورهایی در دنیا بودند که اسرائیل این کشورها را دعوت می‌کرد؛ سلاح‌ها و اطلاعات خود را برای آنها مطرح می‌کرد و اطلاعات خود را به آنها می‌فروخت.


وجهه فروریخته اسرائیل قابل بازسازی نیست
این شهروند بیرجندی که در حال سردادن «شعارمرگ بر اسرائیل است»، افزود: اسرائیل کشوری است که مدعی است که این من هستم که با تروریست‌ها سروکار دارم، اطلاعات و امنیت بالایی دارم اما الان چه‌طوری می‌خواهد این‌ها را توجیه کند و چه حرفی برای گرفتن دارد؛ زمانی که در عملیات «طوفان‌الاقصی» ژنرال صهیونیست دستگیر شد؛ این را دیگر اسرائیل نمی‌تواند در جهان بازسازی کند و وجهه فروریخته خود را دوباره به دنیا ثابت کند.


یوسف‌پور یادآورشد: این شکست، ضربه‌ی خیلی بزرگی بود و لازم است همه مسلمانان دنیا و همه امت واحده از برادران فلسطین حمایت کنند چراکه این حمایت اکنون در بین توده‌های ملت‌ها است اما باید دولت‌ها پشتکار داشته و راهکار ارائه کنند که چطور ما پیشتیبان برادران فلسطینی باشیم از این جهت مهم است همه از عملیات «طوفان الاقصی» حمایت کرد.


محمدرضا زاهد یکی از شهروندان بیرجندی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: ما چیزی به نام اسرائیل را نمی‌شناسیم و آنچه وجود دارد رژیم صهیونیستی است آن‌چیزی که ما در آیات و روایات داریم و وعده‌ی الهی است ظلم پایدار نخواهد بود و نخواهد ماند.


وی خاطرنشان‌کرد: آن زمان 80 ساله‌ای که رژیم صهیونیستی در فلسطین حضور دارد، زمین مردم اشغال شده، مردم را آواره کردند، زن و کودک را دارند می‌کشند و بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» جریانی که در فلسطین و غزه اتفاق افتاد حتما نتیجه‌ی عملکرد وحشیانه‌ی رژیم صهیونیستی است.


رژیم صهیونیستی به دنبال تشکیل اسرائیل دوم است
این شهروند بیرجندی ادامه‌داد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ رژیم صهیونیستی پس از این شکست به‌دنبال اسرائیل دوم است که در یک منطقه‌ی دیگر نظیر آرژانتین و کشورهای آفریقایی مانند سودان دنبال این است بتواند آنجا را اشغال کند و این فضایی که در فلسطین اتفاق افتاد را داشته باشد.


رژیم صهیونیستی نتیجه عملکرد خود را خواهد دید
زاهد ضمن تاکید بر این‌که قطعا رژیم صهیونیستی مانند سابق نخواهد بود، خاطرنشان‌کرد: امت واحده اسلام همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «هر کدام یک سطل آبی بریزند رژیم صهیونیستی را آب خواهد برد» قطعا رژیم صهیونیستی نتیجه عملکرد خود را خواهد دید.


وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی ضربه‌ای که از عملیات «طوفان‌الاقصی» خورد، ضربه ای بود که جبران ناپذیر است و نتیجه را در روند سیاسی دنیا خواهیم دید، یادآورشد: خیلی از کشورهایی که امروز در دنیا روال عادی‌سازی برقرار کرده بودند امروز به‌دنبال انصراف از این فضا هستند و رژیم صهیونیستی آینده‌ای جز نابودی نخواهد داشت.


معصومه آبدار یکی از شهروندان بیرجندی در حاشیه راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، گفت: با توجه به عملیات غافل‌گیرانه که نیروهای مقاومت انجام دادند باعث آبروریزی رژیم صهیونیستی هم در بحث اطلاعاتی و هم نظامی شد.

 

بیان‌کرد: عملیات نیروهای مقاومت باعث شده است که اسرائیل دست و پای خود را گم کرده است و هم تلفاتی داده که قدرت تصمیم گیری را از این رژیم گرفته است.


جنون رژیم صهیونیستی پس از عملیات «طوفان‌الاقصی»
این شهروند بیرجندی خاطرنشان‌کرد: رژیم غاصب صهیونیستی پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» با همان عصبانیت و جنون دست به قتل همگان اعم زنان و کودکان زده است و تصور می‌کند با این قتل عام‌ها کار به جایی خواهد برد اما این اقدام قطعا یک جنایت بزرگی تلقی می‌شود، در سطح جهان همه باید از سازمان ملل مطالبه کنند تا پیگیر این موضوع باشد.


آبدار در ادامه قطع کردن آب، برق و گاز را بری مردم غزه یک اقدام وحشیانه تلقی کرد و افزود: این رژیم غاصب که قصد فتح غزه را دارد پاسخ محکمی خواهد گرفت.


وی یادآورشد: این اقدامات رژیم صهیونیستی پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» قطعا به نابودی هرچه زودتر اسرائیل خواهد انجامید.


وی افزود: به زودی طبق امیدی که امام خامنه‌ای که به ما دادند اسرائیل به زودی زود از صحنه تاریخ حذف خواهد شد و این اقدام مهم به زودی محقق خواهد شد.

 


انتهای خبر/ 5
وی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از