حالت تاریک
به همت خیرین جمعیت هلال‌احمر استان تهران؛

پروژه آبرسانی به ۶روستای شهرستان درمیان کلید خورد

پروژه آبرسانی به ۶روستای شهرستان درمیان کلید خورد

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال‌احمر استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال‌احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در این مراسم گفت: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

محمدعلی کاوسی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

وی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

کاوسی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

گفتنی است؛ خیرین موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

 

انتهای خبر/10

پروژه آبرسانی به ۶روستای شهرستان درمیان کلید خورد
پروژه آبرسانی به ۶روستای شهرستان درمیان کلید خورد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از