حالت تاریک

پرچم رضوی بر بالین بیماران بیمارستان شهدای قاین

پرچم رضوی بر بالین بیماران بیمارستان شهدای قاین

خادمان حرم امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت با پرچم متبرک حرم به عیادت بیماران بستری در بیمارستان شهدای قاین رفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، خادمان آستان ملک پاسبان رضوی به همراه پرچم متبرک آستان شامگاه سه‌شنبه در بیمارستان شهدای قاین این فضا را با عطر خوشبوی حرم معطر رضوی عطرآگین کردند و دل‌های بیماران و کادر درمان را به مشهد مقدس و حرم مطهر امام هشتم شیعیان بردند.

در این مراسم معنوی، خدام بارگاه منور رضوی با قرائت صلوات خاصه و مدیحه سرایی دل‌ها را به سوی امام هشتم(ع) روانه و قطرات اشک را بر چشمان بیماران و پرسنل این مرکز جاری کردند.

گرداندن پرچم بارگاه منور رضوی در بخش‌های بیمارستان، توزیع بسته‌های متبرک و عیادت از بیماران بستری از برنامه‌های حضور خدام رضوی در بیمارستان شهدای قاین بود.

خدام حرم رضوی ضمن تفقد و دلجویی از بیماران و همراهان، برای آنها آرزوی صحت و سلامت عاجل کردند.

نسیم مهر رضوی در سرای سالمندان قاین

همچنین خادمان حرم امام رضا(ع) در سرای  سالمندان گوهر شهرستان قاین حضور یافتند و با سالمندان این سرا دیدار و گفتگو کردند و میلاد امام رضا(ع) را به آنان تبریک گفتند.

 این دیدار دوستانه و پر از شوق و هیجان، دلگرمی و حس خوب همراهی با خادمان امام رئوف شامل حال بانوان و آقایان سالمند شد.

با حضور خدام آستان مقدس امام رضا(ع) در خانه سالمندان قاین، شادی و لبخند و یاد بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برای همگان تداعی شد تا در راستای دلجویی از نیازمندان خدام رضوی پیشتاز باشند.

 در این مراسم مردان و زنان سالمندی دیده می شدند که با دیدن خدام و پرچم متبرک حرم اشک از چشمانشان سرازیر می شد و برخی‌ها با صدای بلند به امام رضا(ع) متوسل می‌شدند و کارکنان سرای سالمندان نیز با چشمانی اشکبار و استقبال گرم پذیرای این مهمانان عزیز شدند.

خادمان رضوی بسته‌های متبرک به مادران و پدران سالمند اهدا کردند و باران اشک بر چین و شکن صورت این سالمندان جاری و با نوای یکی از خادمان مداح ذکر«جانم رضا(ع)» در فضای خانه سالمندان طنین‌انداز شد.

همه ساله در ایام دهه کرامت، خدام بارگاه منور رضوی با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، ضمن عیادت از بیماران بستری به اجرای برنامه‌های معنوی در این مراکز می‌پردازند.

جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید همزمان با دهه کرامت برای هفدهمین سال به همت آستان قدس رضوی و با حضور ۳۳۰ خادم در قالب ۹۵ کاروان رضوی در بیش از ۲ هزار نقطه داخل کشور و ۱۸ کشور دنیا با شعار «با شما سربلندیم» در حال برگزاری است. 

انتهای خبر/10

پرچم رضوی بر بالین بیماران بیمارستان شهدای قاین
پرچم رضوی بر بالین بیماران بیمارستان شهدای قاین
پرچم رضوی بر بالین بیماران بیمارستان شهدای قاین

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از