حالت تاریک
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خبر داد؛

بیمارستان‌های خوسف و بشرویه‌ در‌ دهه‌فجر افتتاح می‌شوند

بیمارستان‌های خوسف و بشرویه‌ در‌ دهه‌فجر افتتاح می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: دو بیمارستان خوسف و بشرویه پس از سال ها معطلی با 176 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس زاده امروز پنجشنبه با حضور در برنامه میدان انقلاب صدای خاوران گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه اجرای تئوری ولایت فقیه در ایران است که همه ما امروز شاهد نتایج خوب آن در ایران هستیم.

به گفته وی؛ انقلاب اسلامی سبب امید آفرینی در بین مستضعفان جهان شده و مقدمه ای برای استقرار حکومت جهانی ولی عصر(عج) در جهان است.
 

وی با اشاره به اینکه در دو مقطع از سال هفته دولت و دهه فجر گزارش عملکرد دولت در حوزه های مختلف برای مردم بیان می شود، افزود: به مناسبت دهه فجر914 پروژه با اعتبار38 هزار و 62 میلیارد تومان در نقاط مختلف استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

به گفته وی؛ از این تعداد پروژه 871 مورد آن با اعتبار 19 هزار و 811 میلیارد تومان افتتاح خواهند شد و عملیات اجرایی 43 پروژه دیگر هم با 18 هزار و 251 میلیارد تومان در شهرستان های خراسان جنوبی آغاز می شود.

معاون استاندار گفت: این پروژه ها در حوزه های مختلف عمرانی و در بخش های گازرسانی، برق رسانی، راه، آب، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نوسازی مدارس و صنعت و معدن، اقتصادی و سرمایه گذاری افتتاح یا کلنگ زنی می شوند.

عباس زاده با اشاره به اینکه بیش از هزار و 300 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که تکمیل آنها در اولویت دولت سیزدهم قرار دارند، تصریح کرد: پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر بیشتر جنبه عمرانی ، خدمات رسانی و زیر ساختی دارند به همیل دلیل نسبت به پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، پروژه های کوچکتری هستند.

وی تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان بهره برداری از دو پروژه بزرگ بیمارستان 32 تختخوابی خوسف با 104 میلیارد تومان و بیمارستان بشرویه با 72 میلیارد میلیارد تومان را که سال ها معطل مانده بود را داریم.

به گفته وی؛ این پروژه ها در دو سال اخیر با توجه ویژه دولت سیزدهم تکمیل شده اند و با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهند رسید.

عباس زاده خاطرنشان کرد: پروژه های انتقال آب از دریای عمان به استان، احداث راه آهن شرق کشور و اجرای خط انتقال گاز از پروژه های کلانی هستند که عملیات اجرایی آنها در دولت سیزدهم با هدف ایجاد زیرساخت های لازم شروع شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مجموع حدود 40 هزار واجد شرایط در خراسان جنوبی ثبت نام کرده اند که در نقاط شهری و روستایی استان اراضی برای واگذاری مشخص شده اند و مشکلی در این خصوص نداریم و وضعیت خراسان جنوبی در این زمینه در مقایسه با استان های دیگر بهتر است.

معاون استاندار اظهار داشت: برآورده کردن همه انتظارات مردم استان در این خصوص نیاز به انجام حجم عملیات عمرانی و فراهم کردن زیرساخت های زیادی دارد که تلاش های در این زمینه در همه نقاط استان در حال انجام است.

به گفته وی؛ 26 پروژه معدنی افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه جدید هم در این ایام آغاز می شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از