حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

کشتن زنان بی‌پناه غزه اوج رذالت رژیم صهیونیستی

کشتن زنان بی‌پناه غزه اوج رذالت رژیم صهیونیستی

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: حمله به بیمارستان شفا در غزه به عنوان یک نقطه غیرنظامی و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان مظلوم نشان از نهایت خباثت و رذالت رژیم منحوس صهیونیستی دارد.

فاطمه بصیری‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» در محکومیت فجایع انسانی صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا غزه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل ناتوانی در رویارویی با رزمندگان فلسطینی در حال انتقام گرفتن از مردم بی‌دفاع غزه است.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی افزود: اینک و در ادامه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی، باردیگر این رژیم غاصب با حمله به بیمارستان شفا در غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع، ثابت کرد که در واپسین روزهای عمر کوتاه و شیطان مآبانه خود از هیچ اقدام غیرانسانی فروگذار نخواهد کرد!

وی در ادامه صبر و اقتدار مردم غزه را ستود و گفت: آیا زمان آن نرسیده است که مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی زنان در برابر این همه ظلم آشکار و حقیقت عریان دولت جعلی اسرائیل علیه بشریت سکوت خود را بشکنند؟

بصیری‌پور تأکید کرد: حمله به بیمارستان شفا در غزه و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان مظلوم  نشان از نهایت خباثت و رذالت رژیم منحوس صهیونیستی دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همصدا با دیگر بانوان مسلمان جهان ضمن ادای احترام به همه شهدا، در حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه به پا خواسته و جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از