حالت تاریک
معاون فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خبرداد:

کشف 40میلیارد ريال كالاي قاچاق‌در استان

کشف 40میلیارد ريال كالاي قاچاق‌در استان

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 40 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و فرآورده های نفتی خبر داد و گفت: در این رابطه 84 دستگاه خودرو توقیف شده است.

به گزارش خاورستان،سیدحسین حسینی با اعلام این خبر به رسانه های گروهی گفت : مأموران انتظامی استان خراسان جنوبي اجراي طرح 3 روزه مقابله با قاچاق كالا و ارز با اولويت برخورد با خودروها شوتی حامل سوخت را در سطح استان اجرایی کردند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی های مقطعی وکنترل محورهای مواصلاتی استان به 84 دستگاه خودرو مشکوک شده و آنها را جهت بررسی بیشترمتوقف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران با هماهنگي مقام قضائي، در بازرسي ازخودروها، مقدار 91 هزار ليتر سوخت و فرآورده نفتي، انواع وسايل خانگي قاچاق و همچنین انواع لوازم آرایشی غیر مجاز كشف كردند كه ارزش ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده توسط كارشناسان مربوطه بالغ بر 40 ميليارد ريال برآورد شده است.

 حسینی با بیان این كه در این رابطه 84 متهم دستگير شده است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اجراي طرح های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت يکي از راهبردهاي عملياتي پليس در پيشبرد اهداف ماموريتي فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در اين زمينه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با انتظامي ضروري است.

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از