حالت تاریک

کلاهبردار ۲۸۰۰میلیارد ریالی در طبس دستگیر شد

کلاهبردار ۲۸۰۰میلیارد ریالی در طبس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از شناسایی و دستگیری متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری از اشخاص به مبلغ دو هزار و هشتصد میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، از پایگاه خبری پلیس، فاضل مریمی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان به مراجع قضایی و ارجاع شکایت به پلیس آگاهی شهرستان طبس مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فرد ناشناس با جعل عنوان طلب مبلغ میلیاردی ارز دیجیتال، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان طبس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباختگان، دریافتند فردی با طرح و نقشه قبلی با جعل مدارک شناسایی و شکایت طلب ارز دیجیتال از افراد در چند مرحله، مبلغ حدود دو هزار وهشتصد میلیارد ریال (دویست و هشتاد میلیارد تومان) معادل ارز دیجیتال از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی نیز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم به کلاهبرداری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 مریمی اضافه کرد: متهم دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شد اما پس از رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و بزه انتسابی را پذیرفت که در این زمینه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از شهروندان خواست هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و از در اختیار قرار دادن مشخصات و مدارک هویتی خود به دیگران خودداری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از