حالت تاریک
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد:

مشارکت ۵۵ میلیاردی مردم استان در پویش اطعام‌حسینی

مشارکت ۵۵ میلیاردی مردم استان در پویش اطعام‌حسینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: مردم استان از ابتدای محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با مشارکت در پویش اطعام و احسان حسینی ۵۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، محمد عرب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: خیران از ابتدای محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با مساعدتی بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی ‌و غیر نقدی در اجرای پویشاطعام و احسان حسینی مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه پویش اطعام و احسان حسینی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: در این مدت ۵ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و  ۶۵۰ هزار غذای گرم به ارزش ۵۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون‌تومان بین مددجویان تحت‌حمایت و نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از فعالیت ۱۴۴ آشپزخانه اطعام حسینی در این مدت خبر داد و افزود: در اجرای این طرح از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و خیران استان استفاده شده است.

عرب ادامه داد: مردم استان می‌توانند نذورات نقدی خود را برای مشارکت در این امر خداپسندانه از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۷۹۵۰-۵۰۰۶_۹۹۷۹_۶۰۳۷ ، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱  با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰  و پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* اقدام کنند.

به گفته وی؛ همچنین نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ۲۱ اداره اجرایی و ۱۴۹ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان نیز می‌توانند در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از