حالت تاریک
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

بخش ارسک میزبان گروه دندانپزشکان جهادی می‌شود

بخش ارسک میزبان گروه دندانپزشکان جهادی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از حضور گروه جهادی شهید هدایت در خرداد ماه امسال برای ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم بخش ارسک شهرستان بشرویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علیرضا عباس‌زاده در کارگروه ایجاد هماهنگی و پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح‌های بسیج سازندگی استان گفت: مردمی‌سازی از شعارهای دولت سیزدهم است که جلوه واقعی مردمی‌سازی را در گروه‌های جهادی می‌بینیم.

وی افزود: بحث درمان و سلامت بعد از ساخت سرپناه از مهمترین نیازهای مردم است که مورد توجه گروه‌های جهادی تخصصی قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی تخصصی و فراهم کردن زمینه خدمت‌رسانی بیشتر آنان به مردم مناطق محروم استان تأکید کرد و ادامه داد: باید همه کمک کنیم و پای کار بیایم تا جهادگران خدمات بیشتری به مردم نیازمند این مناطق ارائه دهند.

عباس‌زاده از حضور گروه جهادی شهید هدایت از استان تهران برای ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم نیازمند بخش ارسک شهرستان بشرویه خبر داد و تصریح کرد: این گروه پزشکان جهادی متشکل از ۱۰۰ نفر به همت بسیج سازندگی در خرداد ماه به منطقه اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: این گروه جهادی تخصصی در این مدت به حدود ۲ هزار نفر خدمات دندانپزشکی ارائه خواهند داد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از