حالت تاریک
جهادی از جنس سلامت در دهستان مرزی لانو
با هدف گرامیداشت یاد شهدای مقاومت انجام شد؛

جهادی از جنس سلامت در دهستان مرزی لانو

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به جهادی از جنس سلامت در دهستان لانو، گفت: گروه جهادی سفیران سلامت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت ۲ هزار خدمت در عرصه پزشکی به اهالی این منطقه ارائه داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مهدی هنری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت گروه جهادی پزشکی سفیران سلامت در خراسان‌جنوبی، گفت: این گروه جهادی از ۱۱ تا ۱۳ مهر ماه در شهرستان سربیشه دهستان لانو  با هدف گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت، خدمات پزشکی ارائه دادند.

وی ادامه داد: این گروه جهادی که برای هفدهمین‌بار در مناطق محروم سطح استان خدمات پزشکی شامل دندانپزشکی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، اطفال، عمومی، داخلی، جراحی عمومی، آموزش‌های بهداشتی، آسیب‌های اجتماعی، بیماری‌یابی و ارجاع به مرکز استان ارائه داد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی افزود: حدود ۷۰ پزشک جهادگر در تخصص‌های مختلف و در قالب گروه جهادی سفیران سلامت طی این چند روز ۲ هزار خدمت پزشکی به اهالی دهستان لانو ارائه دادند.

همچنین مسئول گروه جهادی سفیران سلامت نیز در این خصوص اظهار کرد: گروه جهادی سفیران سلامت با حضور در دهستان لانو برای ۶۰ نفر عینک تامین کرد و برای ۳۰۰ دانش‌آموز مسواک و خمیردندان و آموزشهای بهداشتی ارائه داده است‌.

جلالی با اشاره به ارجاع ۲۰ مورد عمل چشم به مرکز استان  عنوان کرد: چند مورد عمل زنان و نازایی شناسایی و به مرکز استان ارجاع شد که هزینه عمل این چند مورد توسط گروه جهادی تامین خواهد شد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از