حالت تاریک

۱۵ دستگاه‌ ماشین‌آلات تحویل دهیاری‌های خراسان‌جنوبی شد

۱۵ دستگاه‌ ماشین‌آلات تحویل دهیاری‌های خراسان‌جنوبی شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات به ارزش ۳۵۸ میلیارد ریال تحویل دهیاری‌های خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید حسن هاشمی امروز در این آیین گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات به ارزش ۳۵۸ میلیارد ریال که از محل تفاهم‌نامه پست بانک ایران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور خریداری شده است تحویل دهیاری‌های استان شد.

وی با اشاره به افتتاح ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه در هفته دولت در روستاهای خراسان جنوبی، ادامه داد: تعداد ۱۹۵ پروژه توسط دهیاری‌های استان با اعتبار ۸۶۰ میلیارد ریال اجرا شده‌ است. 

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: ۳۸ دستگاه نیسان حمل زباله هم برای دهیاری‌های استان تامین شده و فرآیند تحویل آن انجام می‌شود. 

هاشمی از جذب ۶ نفر سرباز امریه در دهیاری‌های استان در یک سال گذشته خبرداد و گفت: مجوز جذب ۲۱ نفر نیرو را در دهیاری‌های استان گرفته‌ایم و فرآیند برگزاری آزمون به زودی برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به طراحی اتاق وضعیت دهیاری استان در قالب بانک اطلاعاتی در استان، تصریح کرد: در سالی که گذشت ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شده که مردم در روستاها از عواید آن بهره‌مند خواهند شد.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از