حالت تاریک

۱۶‌روستای هدف گردشگری در‌ خراسان‌جنوبی میزبان‌مسافران نورزی هستند

۱۶‌روستای هدف گردشگری در‌ خراسان‌جنوبی میزبان‌مسافران نورزی هستند

مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستای هدف گردشگری در خراسان جنوبی میزبان مسافران نورزی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حسین هاشمی در جلسه خدمات سفر گفت: ۹۱۶ روستای دارای دهیاری استان آماده استقبال مسافران نورزی است و ۱۶ روستا هدف گردشگری هستند. 

هاشمی عنوان کرد: تاکنون ۱۳ نقطه از ۲۳ روستا سیاه چادر نصب شده است و این آمار به ۳۴ نقطه افزایش خواهد یافت تا با نصب سیاه چادر از مسافران نوروزی پذیرایی شود. 

وی افزود: از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون هزار و ۱۰۰ نفر در این نقاط توقف داشته اند که باید به صورت مطلوب خدمات دهی انجام شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی هم گفت: تمامی المان های ورودی که به انگلیسی بوده برچیده و المان های فارسی جایگزین شده است.

علیرضا صفری هم در این جلسه از استقرار ۵۶ کمپ گردشگری در استان خبر داد و افزود: در برخی شهرهای استان اقدامات عمرانی شهرداری ها، اعتراض ها و حواشی هایی داشته است که رفع شد.


یادآور شد: در ۲ مرحله برنامه‌های بازدید از شهرها به صورت تیمی انجام می شود، با توجه به وضعیت جوی، زیباسازی شهرها به بعد موکول شده است.

جواد قناعت_ استاندار خراسان جنوبی در این جلسه یکی از عوامل موثر در خدمات ستاد سفر را  همین موضوع استراحتگاه‌های نوروزی عنوان کرد و افزود: دستگاه های خدمات رسان در سطح جاده های استان باید مستقر شوند. 

وی با اشاره به تدابیر انجام شده و تخصیص اعتبار در خصوص کاهش قیمت میوه شب عید عنوان کرد: این امر موجب شده که قیمت میوه از سایر استان‌ها پایین تر باشد و با کیفیت مطلوب به مردم عرضه می‌شود. 

قناعت گفت: با تزریق ۱۰ میلیارد ریال تخفیف ۳۰ درصدی برای میوه شب عید اعمال و باعث شده که سیب درختی با قیمت ۲۰ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد. 

وی یادآور شد: قیمت سیب درختی ۵۰ درصد پایین تر از دیگر نقاط کشور در ۳۰ نقطه مرکز استان در حال توزیع است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از