حالت تاریک
در ۶ ماهه نخست سال جاری؛

۲۰۸ نفر بر اثر حوادث ترافیکی فوت کردند

۲۰۸ نفر بر اثر حوادث ترافیکی فوت کردند

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: متاسفانه طی شش ماه نخست سال جاری ۲۰۸ نفر بر اثر حوادث ترافیکی در خراسان جنوبی فوت کردند.

به گزارش خاورستان،محمد علی توکلی اظهارکرد: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد متوفیان حوادث ترافیکی در خراسان جنوبی ۲۰۸ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با بیان اینکه از این تعداد ۲۳ نفر در جاده های روستایی و ۱۴۷ نفر در جاده های برون شهری و ۲۲ نفر نیز در درون شهرها دچار حوادث ترافیکی شده و فوت کرده اند، افزود: آمار فوتی ناشی از حوادث ترافیکی در ۶ ماهه سال گذشته ۳۹۲ نفر بوده است.

توکلی با اشاره به اینکه مصدومین تصادفات در ۶ ماه نخست سال جاری در خراسان جنوبی دو هزار و ۸۰۶ نفر بوده است، بیان کرد: از این تعداد هزار و ۸۳۸ نفر مردم و ۹۶۸ نفر زن بوده است.

وی افزود: در سال گذشته تعداد مصدومان حوادث ترافیکی در خراسان جنوبی پنج هزار و ۳۴۶ نفر بوده است...

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: آمار معاینات نزاع در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ نیز دو هزار و ۱۷۰ مورد بوده است که از این میزان هزار و ۳۷۸ نفر مرد و ۷۹۲ نفر زن بوده است.

توکلی اظهار کرد: آمار نزاع در خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۱ نیز سه هزار و ۸۹۴ مورد بوده است که از این میزان دو هزار و ۴۹۹ مورد آقا و بقیه خانم بوده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از