حالت تاریک
مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی:

۲۲۵ پایگاه بسیج در ادارات خراسان‌جنوبی فعال است

۲۲۵ پایگاه بسیج در ادارات خراسان‌جنوبی فعال است

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی از فعالیت ۲۲۵ پایگاه بسیج ادارات در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: تمام همت و تلاش بسیج ادارات و کارکنان استان کمک به تحقق دولت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، محمدعلی قاسمی امروز در دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارت با نماینده ولی فقیه در استان گفت: جلسه کارشناسی به صورت ماهانه در هیات اندیشه‌ورز برگزار می‌شود و به تناسب آسیب‌شناسی و احصای مشکلات که در مجموعه‌های اداری است مصوباتی را برای پیاده‌سازی داریم که مخاطب اجرای آن هم رده‌های بسیج در بدنه اجرایی ادارات است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲۵ پایگاه بسیج در سطح ادارات استان افزد: بحث مطالبه، پیگیری و اجرای بیانات مقام معظم رهبری در دستگاه‌ها مانند پیاده شدن فریضه جهاد تبیین، بحث تحقق شعار سال و پیگیری آن، پیگیری خدمت جهادی در دستگاه‌های اداری استان، مطالبه و تاکید بر پررنگ کردن مناسبت‌ها و ایام الله‌ها، مطالبه و پیگیری فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها و کمک به تحقق فضاهای ارزشی و انقلابی در دستگاه‌ها، مطالبه اجرای میزهای خدمت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم از جمله مصداق‌های خروجی جلسات هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات استان است.

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی با اشاره به مطالبه اجرای میز خدمت برای رفع مشکلات مردم، بیان کرد: مطالبه برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای راهیان پیشرفت برای آشنایی بیشتر کارمندان و زنده نگهداشتن فرهنگ شهید و شهادت و آشنایی با خدمات و دستاوردهای نظام و موضوعات مختلف از دیگر مصوبات هیات اندیشه‌ورز بسیج ادارات استان بوده است.

قاسمی گفت: یکی از مطالبات و خلع‌های احصا شده در بدنه دستگاه‌های اجرایی استان ضعف در وجدان کاری و پایبند نبودن برخی از کارمندان به فلسفه خدمت بوده که علت اصلی آن بحث ضعف بنیه اعتقادی و معنوی برخی از کارمندان دستگاه‌ها بوده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون خوشبختانه به صورت مرتب پیگیری برگزاری کلاس‌های اعتقادی و اخلاقی برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مختلف استان هستیم با قید حداکثر نیم ساعت در اول وقت اداری و یا بعد از اقامه نماز عصر بوده که بازخورد مثبتی در این زمینه گرفته شده است.

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمام همت و تلاش مجموعه بسیج ادارات و کارکنان استان با توجه به رسالت آن کمک به تحقق دولت اسلامی است.

انتهیا خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از