حالت تاریک

۲ جلد کتاب در شهر سه‌قلعه رونمایی شد

۲ جلد کتاب در شهر سه‌قلعه رونمایی شد

همزمان با دهه امامت و ولایت و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی دو جلد کتاب «سه‌قلعه‌نامه» و «ادبیات عامیانه سه‌قلعه» در حسینیه شهر سه‌قلعه رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فرخنده در مراسم رونمایی از دو جلد کتاب در جمع مردم شهر سه‌قلعه با قدردانی از همراهی مسئولان و مردمی که در مسیر تالیف این کتب «سه‌قلعه‌نامه» و «ادبیات عامیانه سه‌قلعه» نویسنده «کمیل محمودی» را همراهی کردند، گفت: امروز توجه به حوزه هویتی ایرانی اسلامی از اولویت‌های سند مهندسی فرهنگی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه باید داشته‌های گذشته و تاریخ پیشینیان را پیش روی خود به ویژه نسل جوان داشته باشیم، افزود: خودباوری و تقویت هویت ایرانی اسلامی در نسل نوجوان و جوان باید مورد توجه همه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: با عنایت به اینکه رهبر معظم انقلاب، حوزه تقویت باورهای دینی و امیدآفرینی را خطاب به مسئولان مورد تاکید قرار داده اند، نیازمند این هستیم که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه امیدآفرینی و زمینه‌سازی و بسترسازی تمدن نوین اسلامی قدم برداشته تا زمینه‌ساز ظهور باشیم.

به گفته وی، در تاریخ برخی از دولت‌های گذشته، مسئله هویت ایرانی اسلامی مورد بی‌مهری قرار گرفت و در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، ضربات و مشکلاتی را متحمل شدیم که نیازمندیم مورد توجه قرار گیرد.

فرخنده با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر تقویت هویت ایرانی اسلامی تاکید فراوان کرده است، یادآور شد: در همین راستا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نویسندگانی که در بحث تالیف کتب ارزشمند قدم برمی دارند حمایت می‌کند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از