حالت تاریک
معاون‌ کمیته‌ امداد خراسان‌جنوبی عنوان کرد؛

فعالیت ۲۳۶‌پایگاه جمع‌آوری نذر قربانی در استان

فعالیت ۲۳۶‌پایگاه جمع‌آوری نذر قربانی در استان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای پویش نذر قربانی ۲۳۶ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری نذورات قربانی مردم همزمان با عید سعید قربان در استان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، عبدالرحیم لطفی در جمع خبرنگاران با تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت، ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان برای عمل به سنت حسنه قربانی و کمک به نیازمندان اظهارداشت: ۷۶ پایگاه توسط امداد و ۱۶۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاري نماز عيدسعید قربان، ميادين و معابر اصلي در سطح استان برپا خواهد بود

.وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام افرادی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با تشریح جزئیات طرح نذر قربانی اظهار داشت: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.لطفی یادآورشد: اکنون ۴۳ هزار خانوار مددجو با جمعیت ۱۰۰ هزار نفر از خدمات حمایتی، معیشتی و... این نهاد درسطح استان بهره‌مند می‌شوند.

لطفی به دیگر روش‌های مشارکت درطرح خداپسندانه نذر و قربانی توسط این نهاد اشاره کرد و افزود: هم استانی‌ها می توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت 6037997950076225 و یا شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880320400،پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #056*8877* پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلود کافه بازار) و همچنین پرداخت از طریق کدqr به نیازمندان اهداء کنند.


وی با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان همواره در راستای احیای فرایض و سنت‌های دین مبین اسلام پیش قدم بودهاند یادآورشد: همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند استان در سال گذشته بیش از ۹میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان کمک نقدی وغیرنقدی و هزار و 297 راس دام سبک و سنگین در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهداء کردند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از