حالت تاریک
همزمان با هفته پژوهش؛

۲۴ جهادگر علم وفناوری در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

۲۴ جهادگر علم وفناوری در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

۲۴ پژوهشگر برتر و جهادگر علم وفناوری استان در حوزه فناوری در جشنواره جهادگران علم و فناوری همزمان با جشنواره امام علی (ع) تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، هادی ایمانی روز سه‌شنبه در جشنواره جهادگران علم و فناوری همزمان با جشنواره امام علی(ع) استان خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال همزمان با هفته پژوهش جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج و  امام علی(ع) نیروهای مسلح با همکاری و همت نیروهای مسلح سراسر استان، معاونت دانش و پژوهش سپاه، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، بنیاد ملی نخبگان و مرکز نوآوری و توسعه تعاون استان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: این جشنواره ها با رویکرد شبکه علمی مردمی حل مسائل استان و تجلیل از پژوهشگران برتر استان در مراکز مرتبط با بسیج و نیروهای مسلح استان و مراکز علمی استان برگزار  شده است.

وی در ادامه مهمترین هدف بسیج علمی، پژوهشی و فناوری را تشکیل جبهه علمی، کمک به تولید علم مفید متناسب با آموزه‌های دینی، کمک به کاربست تحقیق و پژوهشی، حفظ و ارتقای علمی کشور، توسعه مرزهای دانش و رویکردها و سیاست‌های سازمانی اعلام کرد و گفت: کمک به جذب، سازماندهی و تأثیرگذاری ظرفیت نخبگی و دانشی بسیج از دیگر اهداف این سازمان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از