حالت تاریک
بسته خبر ورزشی

۲۵ مدال رنگارنگ آسیا توسط کاراته‌های خراسان جنوبی

۲۵  مدال رنگارنگ آسیا توسط کاراته‌های خراسان جنوبی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از مدال‌های آسیایی کاراته‌کاها، برترین‌های اسکواش، انتخابی گوش شکسته‌ها و حضور در تکواندو آسیا وجود دارد.

بخشی رئیس هیئت کاراته خراسان‌جنوبی به خبرنگار خاورستان گفت: در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که به میزبانی نجف آباد اصفهان برگزار شد ۹۰۰ نفر شرکت کننده از ایران و کشورهای عراق، نپال، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و هند در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو قسمت کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته وی تیم ۲۵ نفره کاراته خراسان جنوبی که به این دوره از مسابقات اعزام شده بود موفق به کسب ۲۵ مدال ارزشمند در دو بخش کاتا و کومیته شد.

برترین‌های اسکواش استان

مسابقات قهرمانی خراسان‌جنوبی در دو رده کمتر از ۹سال و کمتر از ۱۱ سال دختران و پسران با معرفی برترین‌ها برگزار شد.

 در بخش پسران کمتر از ۹ سال فرحان خراشادیزاده، عارف حسینی و پارسا بیجاری و در بخش دختران کمتر از ۹ سال کیمیا کرمانی،محیا خراشادیزاده و فاطمه سادات عابدینی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده کمتر از ۱۱ سال در بخش پسران مصطفی احراری طلا، محمد رادین عبداللهی نقره و کیارش سلطانی برنز و در بخش دختران این رده سنی فدرا فروزانفر، نازنین کامرانی و النا عبداللهی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

انتخابی گوش شکسته‌های نونهال

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مسابقات کشتی آزاد استان ، انتخابی تیم اعزامی به چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزشی در محل سالن شهید کوشه ای بیرجند با حضور ۷ تیم از شهرستان های استان برگزار،که در پایان با درخشش کشتی گیران نونهال بیرجندی به پایان رسید.

حضور سکاندار تکواندو در آسیا

علیرضا محمودی رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد.

مسابقات تکواندوی پومسه نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا از تاریخ ۱۱ تا ۲۰ شهریور ماه به میزبانی کشور لبنان برگزار می شود بر همین اساس با دعوت رسمی فدراسیون تکواندو ، علیرضا محمودی رییس هیئت تکواندوی استان به عنوان سرپرست تیم ملی را همراهی می‌کند.

انتهای خبر/

۲۵  مدال رنگارنگ آسیا توسط کاراته‌های خراسان جنوبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از