حالت تاریک

۳۸۰۰قرص متادون قاچاق در نهبندان به مقصد نرسید

۳۸۰۰قرص متادون قاچاق در نهبندان به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از کشف ۳هزار و ۸۰۰ عدد قرص متادون قاچاق و غیرمجاز از خودرو عبوری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین عرب روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ که از مبدا زاهدان به مقصد بیرجند در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو تعداد ۳هزار و ۸۰۰ قرص متادون قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه‌ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های کاری مهم پلیس به شمار می‌رود.

کشف ۲ هزار و ۶۵۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

عرب اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه سهل‌آباد نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به سه دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۶۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از