حالت تاریک

۴۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان استان توزیع شد

۴۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان استان توزیع شد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امسال در قالب طرح«ارمغان مهر توانستیم» ۴۰۰ بسته نوشت ‌افزار ویژه مناطق محروم تهیه شد که همزمان با آغاز سال تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می شود.

به گزارش خاورستان،احمد بخشی گفت: ۳۰۰ بسته از این کمک‌ها توسط خیران تامین و ۱۰۰ بسته نیز با حکم قاضی به عنوان جایگزین حبس تهیه شده است.

وی گفت: ۳۰۰ بسته نوشت افزار اهدایی خیران در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف و درمیان و ۱۰۰ بسته خریداری شده با رای حکم حبس‌زدا در شهرستان‌های بیرجند، فردوس، قاین و نهبندان توزیع خواهد شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال است و شامل ، کیف، دفتر، خودکار، مداد تراش، پاک کن و مداد است.

وی گفت: شناسایی دانش آموزان نیازمند از سوی خانه های هلال انجام می شود و در بین مقاطع مختلف تحصیلی بسته های نوشت افزار توزیع انجام خواهد شد.

بخشی با تاکید بر اینکه هلال احمر با دعوت از خیران در امر کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند مشارکت دارند افزود: هر ساله در آستانه شروع سال تحصیلی خیرانی از داخل و خارج استان را به این امر خداپسندانه دعوت می کنیم که مشارکت هر ساله افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: هلال احمر بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی عام‌المنفعه در ارائه خدمات بشردوستانه با همت داوطلبان و خیرین است که با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همزمان در سراسر کشور، با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود که خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: در قالب نذر آب هم از استان‌های دیگر دعوت شده که برای کمک به دانش‌آموزان محروم به خراسان جنوبی سفر کنند که از این محل هم بسته‌های نوشت افزار توزیع خواهد شد.

بخشی با اشاره به تاثیر احکام جایگزین حبس در انجام امور عام المنفعه نیز گفت: این آرا در تامین برخی نیازها اثرگذار بوده که امسال پنج رای برای بانک امانات هلال احمر، ۲ رای برای کمک به زلزله زدگان بشرویه و خوی و یک رای هم برای تامین نوشت افزار بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از