حالت تاریک
۴۹ معدنچی در حادثه معدن طبس جان باختند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

۴۹ معدنچی در حادثه معدن طبس جان باختند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تمامی کارگرانی که در معدن محبوس هستند به عنوان فوتی محسوب شده و تاکنون نتیجه انفجار معدن طبس ۴۹ فوتی بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمدعلی آخوندی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تسریع اقدامات معدنی برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده، گفت:  تیم‌های کمکی از دو جناح هم از قسمت پایین کارگاه که انفجار رخ داده، هم قسمت بالا مشغول زغال‌برداری هستند.

وی با بیان اینکه مسیرهای دسترسی به کارگاه استخراج در بلوک C معدن معدنجو از دو قسمت در حال بازگشایی است، ادامه داد: با رعایت اصول ایمنی و فنی و اعزام تیم‌های فنی برای تسریع در کار و تثبیت و پایداری ایمنی در محل کارگاه امیدواریم براساس نظرات کارشناسان HSE و مشاهدات عینی داخل تونل تا امشب آواربرداری به اتمام برسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمامی کارگرانی که در معدن محبوس هستند به عنوان فوتی محسوب می‌شوند، عنوان کرد:  در حادثه انفجار معدن معدنجوی طبس تاکنون ۴۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

آخوندی تصریح کرد: با اتمام آواربرداری، افراد جانباخته که در محل کارگاه زیر آوار باشند به بیرون منتقل و تحویل خانواده‌ها می‌شوند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از