حالت تاریک
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

جهاد امروزحضور در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات است

جهاد امروزحضور در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:جهاد امروز، حضور خانوادگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و عرصه انتخابات به عنوان یک جهاد عمومی برای پیروی از ولایت و افزایش اقتدار و امنیت کشور است.

حجت الاسلام حجت سالاری‌مکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند اظهار کرد: بهترین تعبیر برای یوم الله ۲۲ بهمن  را رهبر معظم انقلاب دارند که فرمودند:«بیست‌ودوّم بهمن در حکم عید غدیر است [زیرا] در آن روز بود که نعمت ولایت ‌-اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهى- براى ملّت ایران صورت عملى و تحقّق خارجى گرفت.»

وی افزود: امروز و مثل امروز مردم ایران «نه» به فساد، استبداد و خود رأیی حکومت پهلوی دادند و مردم به ارزش‌های الهی و دینی ورود پیدا کردند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مردم چون عشق به الله و ارزش‌های الهی دارند و پیرو مکتب اهل بیت(ع) هستند باز هم امروز در سراسر کشور و استان ولایتمدار خراسان جنوبی شاهد صفحه زیبا و غرورآفرینی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم.

سالاری‌مکی گفت: هر روزی که نشان از قدرت الهی و مبارزه با طاغوت در آن باشد و هر روزی که حکومت خداوند بر زمین توسط مردم اشاعه پیدا کرده، یوم الله است و ۲۲ بهمن هم یکی از این یوم الله‌ها است که خدا نظر رحمت کرده تا پیروزی خون بر شمشیر باشد.

وی ادامه داد: یک روزی فقط مردم ایران شعار «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دادند اما اکنون این شعارها جهانی شده است و امروز شما در غزه خباثت باطنی  رژیم صهیونیستی را می‌بینید لذا خود انقلاب یک انتخاب است و خوش‌بحال کسی که به این نتیجه برسید که اگر جهاد روزی همراهی با پیامبر اسلام و حضرت علی(ع) و سیدالشهدا(ع) بوده، امروز جهاد در یک قالب متفاوت و حضور خانوادگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و عرصه انتخابات به عنوان یک جهاد عمومی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: آحاد ملت ایران برای پیروی از ولایت و افزایش اقتدار و امنیت کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات امسال شرکت می‌کنند چون دشمن از حضور باشکوه و حداکثری مردم می‌ترسند.

 انتهای خبر/

 

 

جهاد امروزحضور در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از