حالت تاریک

آزمون مجدد از جاماندگان کنکور زیرکوه گرفته می‌شود

آزمون مجدد از جاماندگان کنکور زیرکوه گرفته می‌شود

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون مجدد از جاماندگان کنکور زیرکوه گرفته می شود.

به گزلرش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،مسدود شدن همه راه های ارتباطی زیرکوه به واسطه سیل 5 و 6 اردبیهشت ماه سبب شد تا عده ای از دواطلبان آزمون سراسری کنکوری این شهرستان مرزی به ویژه روستاییان نتوانند در این آزمون شرکت کنند.

هرچند با رایزنی های انجام شده نیروهای ارتشی و سپاه پاسداران با ماشین آلات خود تعدادی از داوطبان را به محل برگزاری آزمون در شهر حاجی آباد زیرکوه رساندند اما عده ای به واسطه مسدود بودن راه های ارتباطی از آزمون جا ماندند.

به همین واسطه پیگیری هایی از سوی مقامات استانی از جمله استاندار خراسان جنوبی، فرماندار زیرکوه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای این جاماندگان از کنکور صورت گرفت.

این پیگیری ها نیز به بار نشست و امروز عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور به رسانه ها اعلام کرد: با این که نیروهای ارتش سپاه پاسداران روز گذشته همه تلاش خود را برای رساندن داوطلبان آزمون سراسری در شهرستان مرزی زیرکوه که دچار سیل شده بود را به کار بستند اما حدود 50 تا 60 نفر از این داوطلبان از کنکور جاماندند که با پیگیری های فرماندار، استاندار و نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی قرار شد طی چند هفته آینده آزمون اختصاصی مجددی از این جاماندگان گرفته شود.

وی بابت نگرانی ها رخ داده برای این جاماندگان نیز از آن ها عذرخواهی کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از