حالت تاریک
وصیت‌نامه شهید وهب مشهدی؛

ادامه‌دهنده راه شهدا باشید

ادامه‌دهنده راه شهدا باشید

وهب مشهدی در وصیت‌نامه خود نوشته‌است: ادامه‌دهنده راه شهدا باشید؛ باشد که مورد لطف و مرحمت خدا قرار گیرید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهید «وهب مشهدی»، نوزدهم خرداد سال ۱۳۴۵، در روستای پرسبانج از توابع شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد، پدرش کمال‌الدین و مادرش گلابتون (فوت۱۳۵۶) نام داشت و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. این شهید بزرگوار به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت، بیست و پنجم شهریور سال ۱۳۶۵، در قلاویزان توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به سینه، شهید شد و مزار در گلزار شهدای علی ابن جعفر شهر قم واقع است. 

متن وصیت‌نامه شهید وهب مشهدی:

اینجانب از اینکه توانستم بار دیگر به جبهه نبرد حق علیه ظلمت بیایم، خدا را سپاس می‌گویم و از آنجا که توانستم به جهاد مقدس به فرمان رهبر و ولی‌فقیه اعزام گردم، خدا را شُکرگزار هستم و امیدوارم توانسته باشم از این آزمایش، سربلند بیرون بیایم، از مردم ایران می‌خواهم حافظ خون شهدا و پشتیبان ولایت‌فقیه باشند و به دشمنان اسلام اجازه تجاوز به میهن و دین را ندهند و با آن‌ها مقابله نمایند.

سلام مادر و پدر مهربان و دلسوزم؛ اگر چه من نتوانستم برای شما فرزند خوبی باشم و اگر چه نتوانستم از زحمات شما کوچکترین تشکری بنمایم؛ ولی از شما می‌خواهم به بزرگی خود مرا ببخشید و مرا دعا کنید.‌

ای برادرانم! از شما می‌خواهم اگر از بنده بدی دیدید، به بزرگواری خود مرا ببخشید و به شما توصیه می‌نمایم نمازجمعه و جماعات را ترک نکنید، ادامه‌دهنده راه شهدا باشید؛ باشد که مورد لطف و مرحمت خدا قرار گیرید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از