حالت تاریک
وصیت نامه شهید سیاوش حاج عموشا

برای نابودی ظلم ظالمان دعا کنید

برای نابودی ظلم ظالمان دعا کنید

شهید«سیاوش حاج عموشا» در وصیت نامه خود نوشته است: برای نابودی ظلم ظالمان همچون ابر قدرت‌های شرق و غرب، آمریکا و شوروی و اسرائیل دعا کنید که هر چه زودتر نابود شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،شهید«سیاوش حاج عموشا» 27 مرداد 1342 در شهرســتان‌کرمانشاه به دنیا آمد. پدرش حسین و مادرش وجیهه نام داشت. تا سوم متوسطه در رشته تجربی درس خواند. ســرباز ارتش بود. یازدهم مرداد 1362در مهران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

وصیت نامه شهید

با سلام و درود به رهبر عزیز و همیشه بیدار امام خمینی و با سلام و درود بر روان پاک شهیدان راه حق و حقیقت و آزادگی و سلام و درود بر تمامی امت مبارز و مسلمان ایران و جهان.

خدمت پدر و مادر و برادران و خواهران عزیزم؛ سخنم را آغاز می‌کنم با سلام و درود بر شما پدران و مادرانی که این چنین فرزندان خود را با سرافرازی تمام به جبهه‌های حق علیه باطل می‌فرستید و خودتان هم با رفتار و کردار و عملکردها و سخنان دشمن شکن‌‌تان به آنها روحیه می‌دهید و این خود بزرگترین مبارزه با تمامی ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی می‌باشد. باشد که خداوند متعال پاداش این نیکوکاری‌های شما را دهد و با امید روزی که بتوانیم ما هم اندکی جبران این کارهای خداپسندانه شما را بکنیم به امید آن روز.

بعد از سلام و سپاسگزاری از شما عزیزان سلامتی همگی شماها را از ایزد یکتا خواهان و خواستار می‌باشم و امیدوارم که همیشه و در همه حال در تمام شئون زندگی‌تان هم پیروز و موفق بوده باشید و همیشه با کارهای مثبت خود گامی بزرگ در پیشبرد انقلاب عزیز و جهانگیر اسلامی برداشته باشید و بتوانید فرزندانی تمام اسلامی و انقلابی تحویل انقلاب و این مملکت بدهید. انشاالله تعالی.

خواهران و برادران عزیز! شما عزیزیانی که پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی و گرداننده آینده انقلاب می‌باشید و باید شما خواهران زینب وار و شما برادران حسین‌وار به پای این انقلاب اسلامی بایستید و آن را هر چه باشکوهتر نگه‌ دارید و در صادر کردن آن به تمامی کشورهای اسلامی کوشش کنید و نگذارید که خدایی نکرده ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی کوچکترین ضربه‌ای به آن وارد آورند و همیشه نماز را به پا دارید و برای امام و پایداری انقلاب دعا کنید و ظهور هر چه زودتر امام زمان(عج) را بطلبید. تمامی رزمندگان اسلام را دعا کنید تا هر چه زودتر به امید خداوند متعال بر کفار پیروز شوند و شهیدان راه حق و حقیقت اسلامی را دعا کنید و به روان پاک آنها درود و سلام بفرستید و برای نابودی ظلم ظالمان همچون ابر قدرت‌های شرق و غرب، آمریکا و شوروی و اسرائیل دعا کنید که هر چه زودتر نابود شوند و با این کارها مشت محکمی به دهان تمامی آنها بکوبید. و این را بگویم که من هم با دیگر برادران رزمنده‌ام در این جبهه‌های مقدس بر آنها حمله‌ور می‌شویم و این کفار بعثی را نابود می‌کنیم و دست تجاوز کار آنها را قطع می‌کنیم و نمی‌گذاریم که دیگر به ذره‌ای از خاک مقدسمان تجاوز کنند پس ما هم با هم یکرنگ و یک دل و یک دست و یکی بشویم و دیگر ظلم را با ظهور امام زمان (عج) نابود سازیم و باید یک دل و یک زبان با هم و با هم با صدای بلند فریاد بزنیم که خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از