حالت تاریک
مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی:

برگزاری اردوی راهیان‌پیشرفت برای مدیران دستگاه‌های اجرایی استان

برگزاری اردوی راهیان‌پیشرفت برای مدیران دستگاه‌های اجرایی استان

مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی گفت: اردوی راهیان پیشرفت با حضور ۴۰ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار و از واحد‌های صنعتی نمونه شهرک‌های صنعتی قاین، مشهد و چناران بازدید شد.

حسن سهرابی فر مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» اظهارکرد: با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی، دفتر جذب سرمایه‌گذاری استان و سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، اردوی راهیان پیشرفت برای مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

وی افزود: این اردو از ۱۴ تا ۱۶ آذرماه به مدت سه روز و با حضور ۴۰ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار و از واحد‌های صنعتی نمونه شهرک‌های صنعتی قاین، مشهد و چناران بازدید شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی بیان کرد: در این اردو ابتدا در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه از سه واحد صنعتی در قائن و سپس در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۱۵ و ۱۶ آذرماه از هشت واحد صنعتی برتر مشهد و چناران بازدید شد.

وی یادآور شد: در مهرماه امسال هم اردوی تلفیقی راهیان نور و راهیان پیشرفت برای بازدید ۲۵ نفر از معاونین و کارکنان تأثیرگذار حوزه دستگاه‌های اجرایی مختلف استان از واحد‌های صنعتی استان‌های یزد و کردستان و همچنین یادمان‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد.

سهرابی فر گفت: هدف از این اردو‌های راهیان پیشرفت، آشنایی مدیران با فرآیند تولید در استان‌های پیشرفته که در نتیجه حمایت و همکاری ادارات مرتبط با جهش تولید با واحد‌های تولیدی برای توسعه صنعتی است، بود. همچنین اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی بدانند که همانطور که کار و روحیه جهادی؛ در عرصه جنگ نظامی باعث پیروزی شد، در عرصه جنگ اقتصادی نیز می‌تواند مؤثر باشد و با روحیه جهادی و تعامل می‌توان پیروز شد.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از