حالت تاریک

توقف اتوبوسی که‌در‌جاده بیرجند ترمز برید‌با‌هوشیار‌ماموران پلیس

توقف اتوبوسی که‌در‌جاده بیرجند ترمز برید‌با‌هوشیار‌ماموران پلیس

رئيس پليس راه خراسان جنوبی گفت: ماموران پليس راه با هوشياري و سرعت عمل، راننده اتوبوسي که در گردنه ثمن شاهي به علت نقص فني قادر به ترمز و توقف نبود به سلامت متوقف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سرهنگ عليرضا رضائي امروز در جمع رسانه ها اظهار داشت: راننده اتوبوس مسافربري طي تماس تلفني با پليس 110 عنوان کرد که در گردنه ثمن شاهي ترمز بريده و به سمت بيرجند در حال حرکت مي باشد که بلافاصله ماموران پليس راه برای ايمن سازي مسير اعزام شدند.

وي بيان داشت: راننده اتوبوس که به شکل نامتعارفي در حرکت و راننده آن سراسيمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به ديگر خودروها در اين محور پر تردد بود که ماموران سريع لاين اضطراري را باز کرده و راننده اتوبوس نيز از اين محل خارج شد.

رئيس پليس راه خراسان جنوبي افزود: ماموران گشت پليس راه همچنين به سرعت وارد عمل شده و با قرار گرفتن در جلوي اين اتوبوس و هشدار به ساير خودروهاي عبوري خصوصا ورودي مهرشهر از ورود خودروها و عابران پياده به جاده جلوگيري کرده و موفق شدند مسير را براي راننده اتوبوس بازگشايي کنند.

سرهنگ رضائي تصريح کرد: راننده اتوبوس در نهايت توانست بدون هيچگونه حادثه اي خودرو را در مسير سربالايي و روي پل مهرشهر متوقف کند و تلاش ماموران پليس راه باعث شد که از وقوع حوادثي که قطع به يقين در انتظار راننده و ديگر وسايل نقليه عبوري بود جلوگيري کنند.

وي خاطر نشان کرد: راننده اتوبوس و همچنين راننده هاي خودروهاي عبوري که در مسير راه در حال حرکت بوده و وحشت زده شده بودند از تلاش و اقدام خداپسندانه ماموران پليس راه به جهت ايمن سازي جاده و هشدار به ساير خودروها تشکر و قدرداني کردند.

رئيس پليس راه خراسان جنوبي با تاکيد بر گشت زني فعال و هدفمند تيم هاي گشت پليس راه به منظور ارتقاء امنيت ترافيکي محورها و همچنين هوشياري نسبت به چنين رخدادهاي حادثه سازي از شهروندان خواست رعايت احتياط، سرعت مطمئنه و اطمينان از سلامت فني خودروها را به طور حتم مد نظر قرار دهند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از