حالت تاریک
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی خبر داد:

جذب ۴۲درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان‌جنوبی

جذب ۴۲درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان‌جنوبی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از جذب ۴۲ درصدی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» مرتضی ذاکریان امروز در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: از جلسه قبل کمیته استانی تا به امروز سه کمیته کارشناسی برگزار شده و در مجموع ۱۸۰ طرح مورد بحث و برررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این جلسات ۱۷۷ طرح به تصویب رسیده است، گفت: هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ به استان تخصیص یافته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: از مجموع اعتبار تخصیصی ۷۲۶ میلیارد تومان اعتبار نقدی و ۴۱۰ میلیارد تومان از محل اسناد خزانه بوده است.

ذاکریان با اشاره به اینکه تا کنون ۲ هزار و ۴۳ میلیارد تومان طرح در کارگروه تصویب شده است، بیان کرد: ۴۷۷ میلیارد تومان تا کنون به ۴۷۷ طرح پرداخت شده است.

 وی ادامه داد: ۵۴ درصد از محل اعتبارات نقدی تسهیلات پرداخت شده است که میانگین جذب استان ۴۲ درصد بوده است.

ذاکریان با بیان اینکهخراسان جنوبی رتبه ۱۰ کشور در پرداخت این تسهیلات را کسب کرده است، افزود: جهاد کشاورزی استان ۳۵۲ میلیارد تومان اعتبار نقدی داشته که ۵۹ درصد آن جذب شده است.

وی اعتبار اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان را ۳۹۶ میلیارد تومان از محل نقدی و اسناد خزانه اعلام کرد و افزود: همچنین اعتبار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ۶۵ میلیارد تومان بوده که ۲۳ درصد این رقم تا کنون پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبار پارک علم و فناوری ۸۳ میلیارد تومان بوده  که رقم جذب تاکنون صفر بوده است، افزود: اعتبار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۱۱۲ میلیارد تومان تا به امروز بوده که ۱۹ درصد جذب شده است.

وی اعتبار ارتباطات، فناوری اطلاعات را ۳۵ میلیارد تومان و میزان جذب این دستگاه را ۲۸ درصد اعلام کرد و گفت: اعتبار کمیته امداد ۳۰ میلیارد تومان و بهزیستی استان نیز ۸ میلیارد تومان بوده که ۱۰۰ درصد جذب شده است.

ذاکریان در پایان  با بیان اینکه اعتتبار راهداری ۱۲ میلیارد تومان با جذب ۶۶ درصد بوده، عنوان کرد: همچنین اعتبار راه و شهرسازی ۳۸۸ میلیارد تومان بوده که  ۸ درصد جذب و پرداخت شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از