حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی:

حاشیه مرز خراسان جنوبی به شبکه گاز متصل می‎شود

حاشیه مرز خراسان جنوبی به شبکه گاز متصل می‎شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: حاشیه مرز استان که 331 کیلومتر است تا پایان شهریور به شبکه گاز متصل می‎شود.

به گزارش خاورستان، محمدرضا طالبی امروز شنبه در مراسم افتتاح ساختمان شرکت گاز بیرجند، اظهار کرد: زمان زیادی از آغاز پروژه‌های گازرسانی در خراسان جنوبی نگذشته است اما هم اکنون بیش از 98 درصد جمعیت استان از این نعمت بهره‌مند هستند و کار گازرسانی به برجک‌ها و پاسگاه‌های مرزی استان رسیده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: با تلاش شرکت گاز حاشیه مرز خراسان جنوبی که 331 کیلومتر است تا پایان شهریور ماه به شبکه گاز متصل می‎شود.

 وی با بیان اینکه در شرایطی به این توسعه شبکه‌ای رسیده‌ایم که دولت سیزدهم در وضعیتی دولت را تحویل گرفت که نه تنها خزانه به اعتراف وزرای دولت دوازدهم خالی بود بلکه این دولت بدهی‌های زیادی داشت، افزود: انبارهای کالاهای اساسی دولت قبل خالی و فروش نفت در روز 300 هزار بشکه بود؛ اما در این شرایط با همت مدیران جهادی در دولت سیزدهم اقدامات شایسته‌ای رقم خورد.

طلبی اضافه کرد: زمانی که کار جهادی و همت و توکل بر خدا در کار باشد با همان خزانه خالی و بدهی‌های سرسام آور، تعهدات دولت نه تنها همه پرداخت می‌شود بلکه توسعه زیرساختی خوبی داشتیم که یکی از گازرسانی بود.

 وی در پایان گفت: 2 درصد باقی مانده برای گازرسانی در استان در آینده‌ای نزدیک از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از