حالت تاریک
خروش مردم بیرجند در حمایت از مردم غزه و لبنان
با برگزاری راهپیمایی جمعه خشم انجام شد؛

خروش مردم بیرجند در حمایت از مردم غزه و لبنان

مردم همیشه در صحنه بیرجند و شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی امروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی جمعه خشم در حمایت از مردم فلسطین و لبنان به صحنه آمدند و انزجار از جنایت رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مردم انقلابی، متعهد و همیشه در صحنه شهر بیرجند و شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی در تداوم جمعه‌های خشم ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، با برپایی یک راهپیمایی باشکوه و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، غزه میان آتش و خون بُوَد این سند فتنه صهیون بُوَد، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» اوج خشم و بیزاری خود از جنایت‌های سفاکانه رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

پیر و جوان، زن و مرد و کودک برای نشان دادن همراهی خود با ستم‌دیدگان غزه و لبنان راهپیمایی کردند و در حالی که پلاکاردهایی در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان و غزه و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ،‌ فلسطین و حزب‌‌الله در دست داشتند، از سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشر درقبال این جنایات ابراز انزجار کردند.

راهپیمایی نمازگزاران جمعه در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی از محل مسجد و مصلای المهدی(عج) تا میدان نماز این شهر برگزار شد.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای قرائت شد و با تکبیر نمازگزاران مورد تایید و تاکید قرار گرفت.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از