حالت تاریک
همزمان با دومین روز هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار استاندار با خانواده شهید بادامکی

دیدار استاندار با خانواده شهید بادامکی

همزمان با دومین روز هفته دولت، استاندار خراسان جنوبی برنامه‌های سفر خود به شهرستان قاینات را با دیدار با خانواده گرانقدر شهید بادامکی آغاز کرد.

به گزارش خاورستان، بر اساس قاعده تعريف شده برای سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی، تکریم و تعظيم خانواده شهدا، جایگاه ویژه‌ای دارد.

سفر استاندار به شهرستان قاینات صبح امروز جمعه سوم شهریور ماه جهت حضور در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی برخی از پروژه‌های ویژه هفته دولت هم با دیدار با خانواده گرانقدر شهید آغاز شد.

شهید مرزبان استوار یکم حسن بادامکی متولد بهمن ماه ۱۳۷۷ است که در اردیبهشت ماه امسال (۱۴۰۲ ) در محل برجک مزه سر سراوان به شهادت رسید.

استاندار در این سفر در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره تیغاب، افتتاح واحد بریکت‌سازی و شروع راه‌اندازی واحد اکسیژن‌سازی کارخانه فولاد شرکت می‌کند.

همراهی با مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهر نیمبلوک نیز از دیگر برنامه‌های استاندار در این سفر است.

حضور در مراسم عبادی- سیاسی نماز جمعه نیمبلوک و دیدار با مردم هم برای این سفر پیش‌بینی شده است.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی رئیس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از