حالت تاریک
وصیت‌نامه شهيد کرامت‌اله عزيزپور

سازش با کفار‌کار شيعه اباعبدالله نيست

سازش با کفار‌کار شيعه اباعبدالله نيست

شهيد کرامت‌اله عزيزپور در وصیت خود می‌نویسد: برادران سازش کردن با کفار و منافقين کار شيعه اباعبدالله حسين (علیه السلام) نيست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهيد «کرامت‌اله عزيزپور» سوم تیرماه سال 1343 در آبادان ديده به جهان گشود، خانواده‌‌اش در همان سال به سعادت شهر رفته و در آنجا ساکن شدند.

 هفت ساله بود که راهی مدرسه شد. دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را با موفقیت پشت سر گذاشت و تحصیلاتش را در رشته تجربی تا مقطع دیپلم گذراند.

اوايل جنگ تحمیلی به نيروهای سپاه پاسداران پيوست و در گردان تخريب سپاه به جبهه اعزام شد. کرامت‌اله چندين مرتبه در سمت فرمانده يکی از گردان‌های تخريب لشکر والفجر اعزام و پس از رشادت های فراوان به درجه جانبازی 70 درصد نائل شد. وی سرانجام پس از تحمل رنج و سختی‌های فراوان 26 شهریور سال 1372 به شهادت رسید. پیکر پاکش در امامزاده حسین پاسارگاد به خاک سپرده شد.

متن وصیت: سازش کردن با کفار، کار شيعه اباعبدالله حسين نيست

خداوندا تو را شکر می‌نمايم که توفيق عطا کردی در راهت به شهادت برسم؛ خداوند تو را شکرگزارم که نعمتی چون امام را به ما ملت ايران عطا کردی؛ خدايا تو را شکرگزارم که توفيق دادی به جبهه بيايم و اسلام را خدمتگزار باشم و خود می‌دانی و شاهدی که هدفی جز خدمت نداشته‌ام.

پس پيروز باد حزب‌الله و نابود باد منافقين و منحرفين و خدايا تو را سپاس می‌گويم که به من فرصت نوشتن اين وصيت‌نامه را عطا کردی. من هرگز دين و ايمانم را به بهای کم ارزشی چون مال دنيا، زندگی راحت و اتکال به افراد فاسد و فاجر و فاسق نمیفروشم؛ با آنانی که با حزب الله مبارزه می‌کنند و با ولايت فقيه مخالفند هيچگاه سازش نخواهم کرد.

حزب الله نمی‌گذارد امام تنها بماند، نمی‌گذارد روحانيت اصيل و پيرو خط امام تنها بمانند. بايد حالت و حاکميت ولی امر و ولايت فقيه در اين مملکت به ثبات برسد که رسيده و به اجرا درآيد حتی اگر در انجامش به قيمت جانمان خاتمه يابد خواست خدا خواسته‌ی حزب الله است.

خدايا تو را به خاطر اين که مرا در دامان چنين مادری پرورش دادی که توانست از شيره جان خود بگذرد و او را تقديم آئين تو نمايد سپاسگزارم.

مادر صبور باش که "إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ". امام را تنها نگذاريد، پشتيبان ولايت فقيه باشيد، دولت را يار باشيد که ثمره خون شهدا است. والسلام عليکم و رحمة الله و برکاته مرا برای ساعتی در پايگاه قدس مقاومت سعادت شهر بگذاريد تا بتوانم برای هميشه خداحافظی کنم، زيرا حالت خلوص و عرفانی همين برادران پايگاه بود که مرا به خود آورد و متوجه خدا کرد.

دست و صورت يک به يک برادران پايگاه و انجمن اسلامی را ببوسم و حلالیت بطلبم.

برادران سازش کردن با کفار و منافقين کار شيعه اباعبدالله حسين (علیه السلام) نيست. اجرکم مع الله و من الله التوفيق. خدايا، خدايا تا انقلاب مهدی(عج) حتی کنار مهدی(عج) خمينی را نگهدار. رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما. ظهور حجتت را نزديک‌تر بفرما. ياران با وفای امام نگهدار. از صحنه روزگار منافقين را بردار. آمين يا رب العالمين. کرامت اله عزيزپور یکم تیرماه 1362 والسلام.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از