حالت تاریک
فرمانده تیپ یکم یگان ویژه فراجا خبر داد:

اجرای طرح «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه فراجا

اجرای طرح «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه فراجا

فرمانده تیپ یکم امیرالمومنین(ع) یگان ویژه فراجا گفت: طرح «هر نیروی فراجا سفیر یک شهید» در بین تمامی یگان‌های ویژه در سراسر کشور در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»؛ سردار سیدرضا موسوی  امروز در یادواره ۶۴ شهید یگان تکاوری یگان‌های ویژه فراجا که در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف برگزاری یادواره‌های شهداست تا بتوانیم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان قدردانی کنیم.

فرمانده تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی(ع) یگان‌های ویژه فراجا افزود: ما با تمام وجود اعلام می‌کنیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم و از جان خود برای برقراری امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی دریغ نمی‌کنیم.

وی از اجرای طرح معنوی «هر نیروی فراجا سفیر یک شهید» در بین تمامی یگان‌های ویژه در سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: چند سالی است که در یگان‌های ویژه فراجان و یگان‌های تکاوری مقوله فرهنگی و معنوی دنبال می‌شود و هر فردی خود را به عنولن سفیر شهید معرفی کردند تا در کار و زندگی از روش و منش شهدا تأثی بگیرند و بتوانند روهران واقعی شهدا باشند و با حضور به موقع و به‌هنگام  برای ایجاد امنیت و آرامش مردم نقش‌آفرینی کنند.

در این یادوراه از کتاب زندگی‌نامه و وصیت شهدای یگان تکاوری یگان‌های ویژه فراجا با نام‌های پسرم احمد، فرمانده دل‌ها و پرواز سبز و همچنین مستند شهید کویر و تمبر این شهدا، رونمایی و از خانواده شهدا قدردانی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از