حالت تاریک
شهید سید حسن نصرالله اسوه استقامت است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهید سید حسن نصرالله اسوه استقامت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهید سید حسن نصرالله و شهدای راه مقاومت اسوه استقامت هستند که مقام آنان ویژه و عند ربهم یرزقون است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،، آیت‌الله سید علیرضا عبادی شامگاه یکشنبه در گردهمایی والدین شهدای شهرستان بیرجند به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: شهید سید حسن نصرالله و شهدای راه مقاومت اسوه استقامت هستند در عین حالی که جای آنان خالی و برایمان سوگ و غم می‌باشد اما مقام آنان ویژه و عند ربهم یرزقون است.

وی افزود: حرکتی که سید مظلوم مقاومت به سمت شهادت و مقابله با مستکبران جهانی داشت، امتیازی است که نباید به مرگ عادی از دنیا می‌رفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه لبنان و فلسطین مظلوم به پیروزی نهایی خواهند رسید، گفت: امیدواریم هر چه سریعتر صحنه ذلت و روسیاهی رژیم اسرائیل و مستکبران جهانی را ببینیم.

عبادی ادامه داد: هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی کار از دست خدا خارج نمی‌شود و علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان، الحمدالله جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف قوی‌تر شده است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: استکبار جهانی و استعمارگران این همه خون به دل جامعه بشریت کردند ان‌شاءالله که ذلت‌شان را هم به چشم ببینید.

وی در ادامه افزود: اصل دین تولی و تبری است و در روایت آمده است که آنچه به اعمال انسان ارزش می‌دهد، حب و بغض در دین و نوع سنخیت است.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از