حالت تاریک

شرکت ۴طرح برگزیده استان درنمایشگاه پژوهش‌های سمپادکشور  ‌

شرکت ۴طرح برگزیده استان درنمایشگاه پژوهش‌های سمپادکشور  ‌

رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌و‌پرورش خراسان جنوبی گفت: ۴ طرح برگزیده استان که توسط ۷ دانش‌آموز سپاد استان طراحی، تدوین و اجرا شده بود، در دومین نمایشگاه پژوهش‌های سمپادکشور شرکت کرده و در معرض نمایش عموم قرار داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش خراسان جنوبی، مهدی رستمی گفت: ۴ طرح برگزیده استان که توسط ۷ دانش‌آموز سپاد استان طراحی، تدوین و اجرا شده بود، در دومین نمایشگاه پژوهش‌های سمپادکشور شرکت کرده و در معرض نمایش عموم قرار داده شد. 

وی افزود: در مجموع ۲۳۷ طرح از دانش‌آموزان سمپاد سراسر کشور در این نمایشگا که به میزبانی شهرستان‌های استان تهران، به مدت دو روز در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این استان برگزار شد، به نمایش در آمد. 

وی یادآور شد: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی و رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و تنی چند از مسئولین عالی‌رتبه کشور از‌جمله مهم‌ترین بازدید‌کنندگان این نمایشگاه بودند که از غرفه دستاورد‌های پژوهشی خراسان جنوبی بازدید کرده و لحظاتی پای صحبت‌های دانش‌آموزان و شنیدن طرح‌ها و ایده‌های برتر پژوهشی این استان نشستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از